Ενόσω περιμένουμε την επόμενη γενιά του GT-R, φαίνεται πως η Nissan αποσύρει σταδιακά τη σημερινή από τις αγορές του κόσμου. Όλα δείχνουν πως αυτή της Ευρώπης θα είναι η επόμενη, μετά από εκείνη της Αυστραλίας.
Το Autoblog.nl αναφέρει πως ο «Godzilla» έπαψε να διατίθεται στην Ολλανδία, αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως οι Ιταλία και Ισπανία. Οι Ολλανδοί μάλιστα έλαβαν επιβεβαίωση από την κεντρική αντιπροσωπεία της χώρας πως πράγματι, το R35 καταργείται σταδιακά από τη Γηραιά Ήπειρο. Παρόλα αυτά, σε συγκεκριμένες χώρες είναι ακόμα διαθέσιμο. Σε Βέλγιο, Γερμανία και Ελλάδα, για παράδειγμα, όποιος θέλει μπορεί να παραγγείλει το ιαπωνικό supercar.
Ο λόγος που μας αφήνει σιγά-σιγά το κορυφαίο Nissan; Δεν χρειάζεται να ρωτάμε τα αυτονόητα: εκπομπές ρύπων. Η επικείμενη αυστηροποίηση της σχετικής νομοθεσίας βγάζει στη σύνταξη το τελευταίο GT-R, αυξάνοντας κατακόρυφα την αγωνία για τον ερχομό του επόμενου. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα διαθέτει υβριδικό σύστημα τύπου KERS (Kinetic Energy Recovery System). Παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτά των McLaren P1 και LaFerrari, ενώ και το αγωνιστικό GT-R LM Nismo χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο σύνολο (3λιτρος twinturbo V6 σε συνεργασία με την Cosworth, απόδοσης 500 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτρική υποβοήθηση 250 ίππων και σύνολο 750 ίππων).
Υπομονή μέχρι το 2023, όταν και θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του R36, ενώ λίγο νωρίτερα θα έχει εμφανιστεί η Nismo εκδοχή του νέου Ζ Coupe.