Στη γκάμα του Opel Astra, η πλέον προσιτή diesel επιλογή είναι αυτή με τον 1.3 CDTI κινητήρα Ιταλικής προέλευσης (o Multijet II της Fiat), ο οποίος διακρίνεται κυρίως στο κομμάτι της κατανάλωσης καυσίμου (μέση τιμή: 3,9 λτ./100 χλμ.) και λιγότερο σε αυτό των επιδόσεων. Από εκεί και πέρα, το Astra στο δρόμο παρουσιάζεται ισορροπημένο μεταξύ της πολύ καλής άνεσης και της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς προσφέροντας ένα ξεκούραστο ταξίδι, ενώ το τιμόνι απλά ικανοποιεί με την αίσθησή του.
Στο αισθητικό κομμάτι, το Opel Astra (δοκιμή 1.6 CDTI 110 hp) αποτελεί ένα από τα πλέον ελκυστικά σχήματα της κατηγορίας, διαθέτοντας ένα αμάξωμα με πολλές καμπύλες, αλλά και με πίσω τμήμα που παραπέμπει σε κουπέ. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι μοντέρνα, ωστόσο η κεντρική κονσόλα είναι φορτωμένη με αποτέλεσμα να μην ευνοείται η εργονομία. Ποιοτικά, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι καλής υφής, ιδίως στα τμήματα εκείνα που ντύνονται με λεπτό αφρώδες υλικό. Ωστόσο δεν λείπουν κάποιες μικροατέλειες στο φινίρισμα. Οι χώροι τέλος κινούνται λίγο πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας και το πορτ-μπαγκάζ έχει αρκετά ικανοποιητικό όγκο 370 λίτρων.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, a/c και ράδιο CD.
Τιμή από: 16.840 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση), Τεκμήριο: 4.600 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ., Ισχύς: 95/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 190/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,9 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 94 γρ./χλμ.