Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του Alaskan στην Κολομβία, το νέο pick-up μοντέλο της Renault πάτησε τους τροχούς του και στην Ευρώπη και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από αυτόν τον Σεπτέμβριο στην έκδοση Double-Cab 4×4, ενώ στη χώρα μας αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2018.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Fiat Fullback Double Cab 2.4 diesel
Βασισμένο στο Nissan Navara (όπως και η Mercedes X-Class), το μήκους 5,3 μ. Renault Alaskan ξεχωρίζει εξωτερικά από την ελκυστική και δυναμική του σχεδίαση στο εμπρός άκρο με τη μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα, το μυώδη προφυλακτήρα και τα παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα φώτα LED ημέρας. Τον στιλάτο σχεδιασμό του τονίζουν με την σειρά τους οι διάφορες νίκελ επενδύσεις, καθώς και οι ζάντες διαμέτρου 16 έως 18 ιντσών.
Μοντέρνο σχεδιασμό διαθέτει και το εσωτερικό του Renault Alaskan, το οποίο προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από του «συγγενικού» Nissan Navara (μόνο το τιμόνι διαφέρει). Οι διαθέσιμοι χώροι του σύμφωνα με την Renault είναι αντίστοιχοι με ενός άνετου επιβατικού αυτοκινήτου, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, όπως σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, περιμετρικές κάμερες, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, αυτόματος κλιματισμός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα κ.λπ.
Το Renault Alaskan είναι «χτισμένο» πάνω σε πλαίσιο τύπου σκάλας κατασκευασμένο από ατσάλι υπέρη υψηλής αντοχής, ανθεκτικό στη διάβρωση και με αυξημένη στρεπτική και δομική ακαμψία. Ανθεκτικός με την σειρά του είναι και ο χώρος φόρτωσης των 2.46 τ.μ. με 81 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και πόρτα που μπορεί να σηκώσει φορτία έως 500 κιλά.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Renault Megane diesel 1.5 dCi 110 PS
Έμφαση έχει δοθεί στις ανέσεις και στην οδική συμπεριφορά του pick-up της Renault με την τοποθέτηση πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης πενταπλών συνδέσμων, ενώ τα 230 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος ενισχύουν τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Όσον αφορά το σύστημα τετρακίνησης, αυτό περιλαμβάνει τις επιλογές 2WD (πίσω κίνηση), 4H (για ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα) και 4LO για πιο δύσβατες συνθήκες. Επίσης, εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και με μηχανικό μπλοκέ πίσω διαφορικό, μαζί με συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και ελεγχόμενης κατάβασης.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του Renault Alaskan περιλαμβάνει τον πετρελαιοκινητήρα των 2.3 λτ. σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 160 ίππους ή 190 ίππους (twin-turbo). Μάλιστα, η Renault αναφέρει ότι με μεικτή κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ., το Alaskan είναι το πιο «καθαρό» και οικονομικό όχημα στην κατηγορία του.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Renault Kadjar 1.2 TCe 130 PS