Πριν από λίγες μέρες η Opel αποκάλυψε το σπορ κουπέ GT Concept, το οποίο εκτός από τις δυναμικές σχεδιαστικές του γραμμές, συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών.
Μικρός downsized turbo κινητήρας 1.0 λτ. με 145 ίππους τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα και η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων που ελέγχεται από χειριστήρια στο τιμόνι (paddles). Χάρη και στο ελαφρύ αμάξωμα με βάρος κάτω από τα 1.000 κιλά, το Opel GT Concept επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα.
Μετά την παρουσίασή του, υπήρξαν ανεπίσημες αναφορές ότι το σπορ αυτό Opel θα έβγαινε στην παραγωγή το 2017, ως απόγονος του Opel GT του 1968. Ωστόσο στέλεχος της Opel γκρέμισε όλες αυτές τις ελπίδες, όταν ανέφερε στην Automotive News Europe ότι: «είναι μια καθαρά σχεδιαστική μελέτη για να αναδείξει τις καινοτομίες που μπορεί μια μέρα να βρεθούν σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής της Opel». Ο βασικός λόγος που δεν θα βγει στην παραγωγή είναι ότι τοποθετείται σε μια κατηγορία που συνεχώς συρρικνώνεται και έτσι το αυτοκίνητο δεν θα ήταν βιώσιμο εμπορικά.