Κανονικά το Nissan GT-R και η Isuzu μπαίνουν στην ίδια πρόταση είτε για χαβαλέ, είτε μέσω κάποιας βελτιωτική νύξης (ένα D-Max με τον 3.8 V6 twinturbo του R35, ας πούμε). Κι όμως, όσο απίστευτο ακούγεται, η εξέλιξη του «Godzilla» βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στους μάστορες που φτιάχνουν το D-Max!
Όπως αποκάλυψε ο αρχιμηχανικός του GT-R, Kazutoshi Mizuno, η συντριπτική πλειοψηφία των μηχανικών που έκαναν πράξη την κορωνίδα της Nissan 17 χρόνια πριν, προήλθαν από τις τάξεις της Isuzu! Σύμφωνα με τον Mizuno, το 80% της ομάδας μηχανικών εξέλιξης του GT-R πήγαν ως «μεταγραφή» στη Nissan από τον τομέα φορτηγών της Isuzu, αναλαμβάνοντας πόστα στους τομείς της μετάδοσης και της ανάρτησης: «Ξεκίνησαν στο τμήμα φορτηγών, όχι στο τμήμα αυτοκινήτων, επομένως ήταν πρακτικά αρχάριοι στην εξέλιξη supercars», έγραψε ο Mizuno στο X . «Ωστόσο, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, τη συνεργασία, τη συνεχή εκπαίδευση και την ισχυρή τους αποφασιστικότητα για την επίτευξη των στόχων, τα μέλη της ομάδας μετατράπηκαν σε μηχανικούς παγκόσμιας κλάσης σε περίπου 1,5 χρόνο».
Το GT-R εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2007, κάτι που σημαίνει πως οι μηχανικοί της Isuzu πήγαν στη Nissan μίνιμουμ το 2005, αν υποθέσουμε πως σε αυτό το διάστημα κατάφεραν να βελτιωθούν. Διαφορετικά, δεν αποκλείεται η εκπαίδευσή τους να ξεκίνησε πολύ νωρίτερα (κοντά στο 2000), ούτως ώστε να ήταν έτοιμοι όταν ξεκίνησε η εξέλιξη του R35. Όπως και να έχει, το μυστικό που αποκάλυψε ο Mizuno δίνει το δικαίωμα στους κατόχους D-Max να περηφανεύονται για την -τρόπον τινά- κοινή προέλευση με ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας. Το γιατί, τώρα, εξακολουθεί να παραμένει μυστήριο. Έλλειψη διαθέσιμων μηχανικών, λόγω της ενασχόλησής τους με τα SUV (εκείνη την περίοδο ετοιμάζονταν τα πρώτα Qashqai και Juke, μαζί με τη δεύτερη γενιά X-Trail); Πολύ πιθανό.