Η M1 συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους θρύλους της BMW, αλλά και της αυτοκίνησης γενικότερα. Μέχρι σήμερα, αποτελεί το μοναδικό supercar που έχει λανσαριστεί με σήμα την έλικα. Η παράγωγη της διήρκεσε μόλις 3 χρόνια (1978 – 1981) και εκτάθηκε σε 400 κομμάτια όλα κι όλα, οπότε πανεύκολα καταλαβαίνουμε τι γίνεται στις δημοπρασίες όταν κάποια βγαίνει παγανιά. Καλή ώρα αυτή που καμαρώνουμε.
Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, πρόκειται για μια από τις μόλις 3 M1 που ντύθηκαν με το Polaris Silver χρώμα – συνθήκη που αυτομάτως εκτινάσσει τη συλλεκτικότητα, άρα και την τιμή. Κι αυτό παρότι ο αριθμός των διανυθέντων χιλιομέτρων παρουσιάζεται αρκετά υψηλός, εννοείται για το χαρακτήρα του μοντέλου. Κοντά στις 17.200 χλμ. αναγράφει το -αλλαγμένο- οδόμετρο, τη στιγμή που έχουμε δει M1 να μην ξεπερνούν ούτε τις 1.700 χλμ. Ιδιαίτερη διαφορά στο ταμείο πάντως δεν κάνει, εφόσον η κατάσταση είναι άψογη και τα πάντα πάνω της αυθεντικά.
Στο κάτω-κάτω μιλάμε για ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο στο χέρι, πέραν του ότι είναι ένα από τα σημαντικότερα της αυτοκίνησης. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο εξακύλινδρος εν σειρά ατμοσφαιρικός των 3,5 λίτρων, με ισχύ 277 ίππων και 330 Nm ροπής, που μετά την M1 έδωσε το έναυσμα για την κληρονομιά των M5. Ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο φροντίζει για την τροφοδότηση των πίσω τροχών, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. και τελική ταχύτητα 262 χλμ./ώρα – αριθμοί καταπληκτικοί για τα δεδομένα του 1981, από όπου μας έρχεται η εν λόγω Βαυαρή. Και πάμε τώρα στο μείζον ζήτημα αυτής της αγοραπωλησίας, που δεν είναι άλλο από την τιμή.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της RM Sotheby’s, που φιλοξενεί την ασημί M1 στη δημοπρασία της, η τελική τιμή αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 750.000 και 950.000 δολαρίων (694.800 – 880.080 ευρώ), κατατάσσοντάς τη ως μια από τις ακριβότερες BMW όλων των εποχών!