Η BMW είναι από τους λίγους κατασκευαστές που δεν εγκαταλείπουν τα θερμικά μοτέρ, δεσμευόμενη μάλιστα για τη συνέχιση της διάθεσής τους μελλοντικά, μαζί με τις ηλεκτρικές εκδόσεις δημοφιλέστατων μοντέλων της.
Σύμφωνα με το επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της εταιρίας, Bernd Körber, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πάρα πολύ δρόμο μπροστά τους, είτε κατά μόνας είτε σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες. Η ευρύτητα στην προσφορά κινητήριων συνόλων, όμως, μπορεί να είναι κοστοβόρα. Άλλες απαιτήσεις έχει η γραμμή παραγωγής ενός βενζινοκινητήρα, άλλες ενός υβριδικού συστήματος και άλλες ενός αμιγώς ηλεκτρικού. Για να αντιμετωπίσει αυτή τη «βεντάλια», η BMW έχει καταφέρει να προσαρμόσει τη βιομηχανική γραμμή ώστε να παράγονται όλα τα συστήματα, στο ίδιο εργοστάσιο. Η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία ήξερε πάντα ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα ήταν ένας ανώμαλος δρόμος. Πριν από δύο χρόνια, οι εκτιμήσεις για τις πωλήσεις EV ήταν πολύ «αισιόδοξες», σύμφωνα με τον Körber, αλλά τώρα «είναι πολύ απαισιόδοξες». Συνεχίζοντας να επενδύει σε όλους τους τύπους κινητήρων, η BMW μπορεί να ανταποκριθεί γρήγορα στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών και στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
«Αυτό που λειτουργεί καλύτερα αυτή τη στιγμή, είναι η δική μας στρατηγική», δήλωσε πρόσφατα σε βρετανικά Μέσα. «Για εμάς ήταν πάντα σαφές ότι οι εξελίξεις θα είναι πολύ ασταθείς, καθώς εξαρτώνται τόσο από τις εκάστοτε νομοθεσίες όσο και από τις ανάγκες των πελατών. Δεν γίνεται να είναι ή το ένα, ή το άλλο (σ.σ. μόνο θερμικά ή μόνο ηλεκτρικά). Για το άμεσο μέλλον ακολουθούμε μια τεχνολογικά ευέλικτη προσέγγιση, κατασκευάζοντας όλους τους τύπους κίνησης σε μία γραμμή παραγωγής». Ο Γερμανός επισημαίνει πως η συναρμολόγηση όλων των συστημάτων μετάδοσης κίνησης σε μια ενιαία γραμμή παραγωγής, σημαίνει ότι η εταιρεία «δεν χρειάζεται να κλείνει εργοστάσια, να απολύει κόσμο ή να μειώνει βάρδιες, ανάλογα του πού φυσάει ο άνεμος της αγοράς. Με αυτό τον τρόπο, απλά περνάμε από τη μια τεχνολογία στην άλλη, δίχως προβλήματα»