Ανανεώσεων συνέχεια για τη BMW, καθώς μετά τις Σειρά 1, 2 και 3… σειρά παίρνει η X3. Το βαυαρικό D-SUV διατηρεί τα χαρακτηριστικά που το έχουν κάνει αγαπητό στο αγοραστικό κοινό, κάνοντας παράλληλα «raise» στη σχεδίαση μέσα-έξω.
Οι γενναιόδωρες επιφάνειες συνδυάζονται με λίγες μεν αλλά αυστηρά καθορισμένες γραμμές που διαμορφώνουν ένα δομημένο με σαφήνεια και λιτό εξωτερικό. Η νέα X3 είναι 34 χιλιοστά μακρύτερη από την προκάτοχό της έχοντας μήκος 4.755 χλστ., ενώ το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 29 χσλτ. φτάνοντας τώρα στα 1.920 χλστ.. Σε συνδυασμό με την μείωση του ύψους του οχήματος στα 1.660 χλστ. (-25 χλστ.) και τα φαρδύτερα μετατρόχια, η νέα BMW X3 διαθέτει μια πολύ ισχυρή και σπορ εμφάνιση. Η μεγάλη μάσκα νεφρών της BMW στο κατακόρυφο εμπρός μέρος της νέας X3 προσδίδει έναν αέρα αυτοπεποίθησης. Η νέα δομή του εσωτερικού τμήματος της μάσκας, που αποτελείται από κάθετα και διαγώνια διατεταγμένες μπάρες, προσθέτει μια φρέσκια πινελιά. Ο προαιρετικός φωτισμός περιγράμματος BMW Iconic Glow σχηματίζει μια συνεχή γραμμή γύρω από κάθε στοιχείο της μάσκας.
Όλες οι εκδόσεις, εκτός από την BMW X3 M50 xDrive, διαθέτουν ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης που δεν είναι ορατές στον πίσω προφυλακτήρα. Το ανασχεδιασμένο χαρακτηριστικό γραφικό σχήματος Τ και η σατινέ οριζόντια μπάρα με τα ενσωματωμένα φλας συνεισφέρουν στην ιδιαίτερα μοντέρνα εμφάνιση των πίσω φώτων. Η νέα X3 εξοπλίζεται στάνταρ με ζάντες 18 ιντσών (BMW X3 30e xDrive: 19 ίντσες), ενώ διατίθενται επίσης ζάντες 20 και 21 ιντσών, όπως και πακέτο M με τις ανάλογες παραμετροποιήσεις σε προφυλακτήρες, μαρσπιέ, μάσκα και τροχούς.
Φροντίδα έδειξαν και στην καμπίνα των επιβατών οι σχεδιαστές, με την κυρτή οθόνη BMW Curved Display και το BMW Interaction Bar να τραβούν όλα τα βλέμματα. Το flat bottomed τιμόνι και ο νέος επιλογέας ταχυτήτων είναι δυο νέες πινελιές στο ταμπλό, το οποίο συνεχίζει να εστιάζει στον οδηγό έχοντας κλίση προς το μέρος του. Όπως πάντα, τεχνολογία και συνδεσιμότητα παίζουν πρωτεύοντα ρόλο, βασιζόμενες στο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 9. Οι γενναιόδωροι χώροι και η σύγχρονη ευελιξία συνυπάρχουν με την ξεχωριστή ατμόσφαιρα του εσωτερικού, προσφέροντας έναν χώρο αποσκευών που κυμαίνεται από 570 ως 1.700 λίτρα (X3 30e xDrive: 460 – 1.600 λίτρα).
Στο μηχανικό σκέλος τώρα, τα μεγάλα νέα είναι η προσθήκη ήπια υβριδικού συστήματος παντού. H Χ3 20 (όπως στη Σειρά 1, έτσι και εδώ μας αποχαιρετά το «i») xDrive διαθέτει 208 ίππους από το συνδυασμό 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο και 48βολτης mild hybrid τεχνολογίας, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,8 δλ. και καταναλώνοντας 6,9-7,6 λίτρα/100 χλμ. σε μέσο όρο (156-172 γρ. CO2/χλμ.). Η ντίζελ X3 20d xDrive βρίσκεται στα 197 άλογα, με το 0-100 χλμ./ώρα στα 7,7 δλ. και τη μέση κατανάλωση στα 5,8-6,5 δλ. (153-171 γρ. CO2/χλμ.). Η κορυφαία X3 M50 xDrive διατηρεί τον 3.0λιτρο διτούρμπινο εξακύλινδρο εν σειρά, αλλά και εδώ πλέον με ήπια υβριδικό σύνολο, απόδοσης 398 ίππων. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,6 δλ., με τη μέση κατανάλωση στα 7,7-8,3 λίτρα/100 χλμ. (175-189 γρ. CO2/χλμ.).
Η plug-in υβριδική X3 30e xDrive τώρα, συνδυάζει τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower με ηλεκτροκινητήρα για 299 συνολικά άλογα, επιτυγχάνοντας ηλεκτρική αυτονομία 81 – 90 χλμ. – σημαντικά μεγαλύτερη, δηλαδή, από αυτή της προκατόχου (42-50 χλμ.). Η κατανάλωση εξαρτάται από το πόσο φορτισμένη είναι η μπαταρία: με φουλ τα επίπεδα ενέργειας, 0,9-1,1 λίτρα/100 χλμ. Άδεια, 7,2-7,9 λίτρα/100 χλμ. Η ηλεκτρική iX3 αποχωρεί προς το παρόν, αλλά θα επιστρέψει του χρόνου με το ολοκαίνουργιο μοντέλο.
Όλες οι εκδόσεις της νέας X3 τέλος, συνεργάζονται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic και διαθέτουν σφιχτότερο σετάρισμα στην ανάρτηση, ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο πλαίσιο, αλλά και 19% μεγαλύτερη γωνία κάστερ στον εμπρός άξονα, όλες αλλαγές προς όφελος της ευελιξίας, της απόκρισης και της αμεσότητας στην οδική συμπεριφορά.