Το ιταλικό μικρομεσαίο διακρίνεται εξωτερικά για την σπορτίφ σχεδίασή του αμαξώματός του, χαρακτηριστικό που αφορά και το εσωτερικό του με το μαλακό υλικό στο ταμπλό με όψη ανθρακονήματος και την γενικά καλή ποιότητα κατασκευής. Οι διαθέσιμοι χώροι στο εσωτερικό του Fiat Bravo θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες τεσσάρων ενήλικων φιλοξενούμενων, ενώ μεγάλο –για τα δεδομένα της κατηγορίας- είναι το πορτ μπαγκάζ των 400 λίτρων.
Στο δρόμο το Bravo παρουσιάζει καλή συμπεριφορά, καθώς είναι σε θέση να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς σε κάθε διαδρομή παρουσιάζοντας ουδέτερη συμπεριφορά. Παράλληλα η ανάρτησή του εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση, ωστόσο αντιδρά σχετικά ξερά στις έντονες ανωμαλίες των δρόμων. Αρνητικό του στοιχείο αποτελεί η ελαφριά αίσθηση του τιμονιού ειδικά σε πιο σβέλτους ρυθμούς σε στροφές. Ο 1.4 T-Jet κινητήρας των 120 ίππων (υπάρχει και με 150 ίππους) διαθέτει γραμμική απόδοση και επιταχύνει σβέλτα το αυτοκίνητο από τις μεσαίες στροφές και άνω, ωστόσο στις πολύ χαμηλές είναι σχετικά απρόθυμος.
(+): Σχεδίαση, άνεση, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, χώροι
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, ελαφριά αίσθηση τιμονιού
Μοντέλο 2009: Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες, air condition και ηχοσύστημα.
Συχνότερες βλάβες | Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | Bravo (07-) | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.368 |
Air condition | 0,00% | Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 120/5.000 |
Αναρτήσεις – άξονες | 33,33% | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 206/1.750 |
Φρένα | 5,13% | 0-100 (χλμ./ώρα) | 9,6 |
Σύστημα ψύξης | 15,38% | Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 197 |
Ηλεκτρικά | 15,38% | Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,7 |
Κινητήρας | 12,82% | Χώρος αποσκευών (λτ.) | 400 |
Τροφοδοσία καυσίμου | 2,56% | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 10,56% | ||
Σύστημα διεύθυνης | 2,56% | ||
Μετάδοση | 2,56% | ||
Δείκτης αξιοπiστίας | 167,00 | ||
Πηγή: Reliability Index |