Στην έκδοση E 220 d που θα λανσαριστεί την ερχόμενη άνοιξη, η ισχύς του νέου μοτέρ είναι 195 ίπποι στις 3.800 σ.α.λ. (από 170 στις 3.000-4.200 σ.α.λ. στον προηγούμενο κινητήρα των 2.15 λτ.), ενώ η ροπή του παραμένει στα 400 Nm στις 1.600-2.400 σ.αλ.). Από πλευράς επιδόσεων, η Mercedes E 220 d με τον νέο κινητήρα απαιτεί 7,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Παράλληλα η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα μόλις 3,9 λτ./100 χλμ και οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 102 γρ./χλμ.
Θα πρέπει να σημειωθεί τέλος, ότι η Mercedes με το νέο αυτό κινητήρα είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει όλες τις μελλοντικές νόρμες για τους ρύπους, μεταξύ των οποίων και τη νέα μέτρηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα WLTP, που θα αντικαταστήσει από το 2017 τη μέτρηση NEDC στην Ευρώπη, για να προσφέρει πιο κοντά στην πραγματικότητα μετρήσεις.