Το Niro σχεδιαστικά διαθέτει ένα υπερυψωμένο αμάξωμα με design που δεν θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο της Kia. Ξεχωρίζει το καπό που πέφτει χαμηλά στο εμπρόσθιο τμήμα πάνω στη χρωμιωμένη μάσκα, το αμάξωμα που τραβιέται προς τα πίσω με σχετικά μικρές σε εμβαδόν γυάλινες επιφάνειες, αλλά και τα μεγάλα σε διαστάσεις πίσω φωτιστικά, με την μαύρη αεροτομή. Συνολικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το αμάξωμα του Kia Niro μοιάζει σαν αυτό ενός υπερυψωμένου στέισον μοντέλου και για αυτό το λόγο άλλωστε και η εταιρεία υπόσχεται πολύ καλούς χώρους στο εσωτερικό του.
Το πιο σημαντικό στοιχείο του Niro ωστόσο αποτελεί το σύστημα κίνησής του, που είναι υβριδικό και αποτελείται από έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 104 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων, με συνδυαστική απόδοση 148 ίππων. Παρόμοιο κινητήρα διαθέτει και το νέο μικρομεσαίο υβριδικό Hyundai IONIQ.
Τη διαθέσιμη δύναμη στέλνει στους εμπρόσθιους τροχούς ένα νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα παρέχεται μέσω μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου πολυμερούς, που η Kia έχει τοποθετήσει κάτω από τα πίσω καθίσματα. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση του Niro, η Kia ανακοινώνει ότι στόχος είναι να επιτευχθεί μια αρκετά καλή μέση τιμή 4,7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, με εκπομπές ρύπων μόνο 89 γρ./χλμ.
Τέλος, για το λανσάρισμά του, αυτό αναμένεται να γίνει στις Η.Π.Α. στα τέλη της χρονιάς, χωρίς προς το παρόν να γνωρίζουμε πότε θα το δούμε και στην Ευρώπη.