Από την αγορά κιόλας το C3 1.4 diesel προσφέρει άμεσο όφελος στον αγοραστή του καθώς κοστίζει 2.370 ευρώ λιγότερα από το C3 1.4 βενζίνης, το οποίο παράλληλα στην 6ετία κοστίζει σε έξοδα 4.760 ευρώ παραπάνω. Το C3 1.4 diesel δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση και αλλά και αισθητά πιο αργές επιδόσεις. Εδώ να σημειώσουμε ότι σε λίγο καιρό θα λανσαριστεί το ανανεωμένο C3 1.2 VTi 82 PS (με 4,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωση και 104 γρ./χλμ. CO2), αντικαθιστώντας το 1.4 VTi 95 PS.
Η επιλογή του autogreeknews.gr: Το C3 1.4 diesel προσφέρει άμεσο όφελος από την αγορά, ενώ κοστίζει αρκετά λιγότερα χρήματα σε πάγια έξοδα, τα οποία υπερκαλύπτουν τη διαφορά σε επιδόσεις υπέρ του 1.4 βενζίνης.
‘Aμεσο όφελος από την αγορά του C3 1.4 diesel, λόγω της χαμηλότερης τιμής του
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | C3 1.4 VTi | C3 1.4 HDi |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.397 | 1.398 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 95/6.000 | 68/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 136/4.000 | 160/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,6 | 15,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 184 | 163 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,8 | 3,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 134 | 99 |
Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
Μοντέλο | C3 1.4 VTi | C3 1.4 HDi |
Τιμή (ευρώ) | 13.660* | 11.290** |
Διαφορά τιμής (ευρώ) | +2.370 | |
*Με απόσυρση/**με απόσρυση και "Diesel Now" | ||
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ.* | ||
Μοντέλο | C3 1.4 VTi | C3 1.4 HDi |
Καύσιμα (λίτρα) | 5.220 | 3.420 |
Καύσιμα (ευρώ) | 8.665 | 4.651 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 884 | 0 |
Service (ευρώ) | 880 | 1.018 |
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) | 10.429 | 5.669 |
Διαφορά κόστους (ευρώ) | +4.760 | |
*Με βάση τις ισχύουσες τιμές |