08/06/2013
Share :
Συγκρίνοντας τις δύο αυτές εκδόσεις του νέου Fiat Panda βλέπουμε πως το 1.3 diesel κοστίζει 1.400 ευρώ παραπάνω, ποσό στο οποίο δεν γίνεται απόσβεση στην 6ετία συγκριτικά με το 0.9 TwinAir. Το βενζινοκίνητο Panda δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αλλά έχει υψηλότερο κόστος σε σέρβις λόγω του ότι οι περιοδικοί τακτικοί έλεγχοι είναι προγραμματισμένοι κάθε 20.000 χλμ. έναντι κάθε 35.000 χλμ. που ισχύει για το Panda diesel.
Η επιλογή του autogreeknews.gr: To Panda 1.3 diesel λόγω του καλύτερου σε λειτουργία κινητήρα, με την περισσότερη ροπή και με αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | 0.9 TwinAir | 1.3 MTJ 75 PS |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 875 | 1.248 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 85/5.000 | 75/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 145/1.900 | 190/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,2 | 12,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 177 | 168 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,2 | 3,9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 99 | 104 |
Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
Μοντέλο | 0.9 TwinAir | 1.3 MTJ 75 PS |
Τιμή (ευρώ) | 10.690* | 12.090** |
Διαφορά τιμής (ευρώ) | +1.400 | |
*με έκπτωση 1.100 ευρώ/**900 ευρώ | ||
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ. | ||
Μοντέλο | 0.9 TwinAir | 1.3 MTJ 75 PS |
Καύσιμα (λίτρα) | 3.780 | 3.510 |
Καύσιμα (ευρώ) | 6.274 | 4.773 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 0 | 561 |
Service (ευρώ) | 704 | 476 |
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) | 6.978 | 5.810 |
Διαφορά κόστους (ευρώ) | +1.168 | |
*Με βάση τις ισχύουσες τιμές |