Συγκρίνοντας το MINI με τον κινητήρα βενζίνης των 1.6 λίτρων με τους 98 ίππους απέναντι στο 1.600άρι ντίζελ των 90 ίππων, βλέπουμε πως το ακριβότερο κατά 2.300 ευρώ ντίζελ MINI διαθέτει εμφανώς περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, έχει παραπλήσιες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σε βάθος 6ετίας το MINI One D θα στοιχίσει συνολικά 4.157 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας, ενώ αναλογικά κάθε μήνα το ντίζελ MINI στοιχίζει 57 ευρώ πιο λίγα.
Η επιλογή του autogreeknews.gr: Ο κινητήρας πετρελαίου των 1.6 λίτρων με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά ταιριάζει κατάλληλα στο MIINI, ενώ η απόσβεση των 2.300 ευρώ παραπάνω δεν αργεί να γίνει.
Απόσβεση της υψηλότερης τιμής του MINI One D 90 PS γίνεται σε 40 μήνες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | MINI One 98 PS | MINI One D 90 PS |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 | 1.598 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 98/6.000 | 90/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 153/3.000 | 215/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,5 | 11,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 186 | 184 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,4 | 3,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 127 | 99 |
Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
Μοντέλο | MINI One 98 PS | MINI One D 90 PS |
Τιμή (ευρώ) | 18.300 | 20.600 |
Διαφορά τιμής (ευρώ) | +2.300 | |
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ. | ||
Μοντέλο | MINI One 98 PS | MINI One D 90 PS |
Καύσιμα (λίτρα) | 4.860 | 3.420 |
Καύσιμα (ευρώ) | 8.067 | 4.651 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 832 | 0 |
Service (ευρώ) | 735 | 826 |
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) | 9.634 | 5.477 |
Διαφορά κόστους (ευρώ) | +4.157 |