08/06/2013
Share :
Μόλις 890 ευρώ παραπάνω κοστίζει το Polo 1.2 diesel από το 1.2 TSI 86 PS, το οποίο στα 6 χρόνια στοιχίζει σε καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας πάνω από 3.500 ευρώ. Το πετρελαιοκίνητο Polo απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ καταναλώνει 1,3 λτ./100 χλμ. λιγότερο καύσιμο. Από την άλλη όμως πλευρά ο 1.2 TSI κινητήρας υπερέχει σημαντικά σε επιδόσεις και λειτουργία έναντι του τραχύ και πιο αργού 1.2 TDI.
Η επιλογή του autogreeknews.gr: Το Polo 1.2 TSI 86 PS υπερέχει σημαντικά στον κινητήρα, όπως αναφέρουμε παραπάνω και του δίνει το τελικό προβάδισμα.
Απόσβεση της υψηλότερης τιμής του Polo 1.2 diesel σε 18 μήνες
| Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
| Μοντέλο | Polo 1.2 TSI 90 PS | Polo 1.2 TDI 75 PS |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 | 1.199 |
| Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 90/4.500 | 75/4.200 |
| Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 160/1.500 | 180/2.000 |
| 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 | 13,9 |
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 182 | 170 |
| Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 3,8 |
| Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 119 | 99 |
| Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
| Μοντέλο | Polo 1.2 TSI 90 PS | Polo 1.2 TDI 75 PS |
| Τιμή (ευρώ) | 12.980 | 13.870 |
| Διαφορά τιμής (ευρώ) | +890 | |
| Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ. | ||
| Μοντέλο | Polo 1.2 TSI 90 PS | Polo 1.2 TDI 75 PS |
| Καύσιμα (λίτρα) | 4.590 | 3.420 |
| Καύσιμα (ευρώ) | 7.619 | 4.651 |
| Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 643 | 0 |
| Service (ευρώ) | 1.693 | 1.742 |
| Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) | 9.955 | 6.393 |
| Διαφορά κόστους (ευρώ) | +3.562 |




















