08/06/2013
Share :
Μόλις 890 ευρώ παραπάνω κοστίζει το Polo 1.2 diesel από το 1.2 TSI 86 PS, το οποίο στα 6 χρόνια στοιχίζει σε καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας πάνω από 3.500 ευρώ. Το πετρελαιοκίνητο Polo απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ καταναλώνει 1,3 λτ./100 χλμ. λιγότερο καύσιμο. Από την άλλη όμως πλευρά ο 1.2 TSI κινητήρας υπερέχει σημαντικά σε επιδόσεις και λειτουργία έναντι του τραχύ και πιο αργού 1.2 TDI.
Η επιλογή του autogreeknews.gr: Το Polo 1.2 TSI 86 PS υπερέχει σημαντικά στον κινητήρα, όπως αναφέρουμε παραπάνω και του δίνει το τελικό προβάδισμα.
Απόσβεση της υψηλότερης τιμής του Polo 1.2 diesel σε 18 μήνες
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | Polo 1.2 TSI 90 PS | Polo 1.2 TDI 75 PS |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 | 1.199 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 90/4.500 | 75/4.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 160/1.500 | 180/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 | 13,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 182 | 170 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 3,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 119 | 99 |
Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
Μοντέλο | Polo 1.2 TSI 90 PS | Polo 1.2 TDI 75 PS |
Τιμή (ευρώ) | 12.980 | 13.870 |
Διαφορά τιμής (ευρώ) | +890 | |
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ. | ||
Μοντέλο | Polo 1.2 TSI 90 PS | Polo 1.2 TDI 75 PS |
Καύσιμα (λίτρα) | 4.590 | 3.420 |
Καύσιμα (ευρώ) | 7.619 | 4.651 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 643 | 0 |
Service (ευρώ) | 1.693 | 1.742 |
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) | 9.955 | 6.393 |
Διαφορά κόστους (ευρώ) | +3.562 |