Στην περίπτωση του Insignia, ο αγοραστής που θα αναζητήσει έκδοση με diesel κινητήρα θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμος κάτω από τα 2.0 λίτρα, γεγονός που αν μη τι άλλο αποτελεί μεγάλο μειονέκτημα. Παράλληλα, ο αρχικός diesel 2.0 CDTi αποδίδει μόλις 130 ίππους όταν ο βασικός βενζίνης 1.4 Turbo έχει ισχύ 140 ίππων και αρκετή ροπή, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Πρόσθετα, το Insignia 2.0 diesel 130 PS είναι ακριβότερο κατά 6.000 ευρώ από το Insignia 1.4Τ 140 PS, ποσό που θα γίνει απόσβεση σε επτά χρόνια.
Η επιλογή του autogreeknews.gr: Ξεκάθαρα πιο συμφέρουσα επιλογή στο Insignia αποτελεί η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.4 Turbo 140 PS.
Απόσβεση της υψηλότερης τιμής του Insignia 2.0 diesel σε 85 μήνες
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | 1.4T 140 PS | 2.0 CDTi 130 PS |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.364 | 1.956 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 140/4.900 | 130/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/1.850 | 300/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 | 11,1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 205 | 205 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,4 | 4,3 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 126 | 114 |
Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
Μοντέλο | 1.4T 140 PS | 2.0 CDTi 130 PS |
Τιμή (ευρώ) | 17.970* | 23.970* |
Διαφορά τιμής (ευρώ) | +6.000 | |
*με έκπτωση 2.000 ευρώ | ||
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ. | ||
Μοντέλο | 1.4T 140 PS | 2.0 CDTi 130 PS |
Καύσιμα (λίτρα) | 4.860 | 3.870 |
Καύσιμα (ευρώ) | 8.067 | 5.263 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 831 | 615 |
Service (ευρώ) | 1.092 | 1.161 |
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) | 9.990 | 7.039 |
Διαφορά κόστους (ευρώ) | +2.951 |