Έτσι, η ανάρτηση είναι η ίδια ρυθμιζόμενη Magnetic Ride, υπάρχει επίσης ηλεκτρονικό μπλοκέ, ειδικό σύστημα πρόσφυσης και σύστημα Launch Control, καθιστώντας και το κάμπριο μοντέλο ιδανικό για χρήση σε πίστα.
Ο κινητήρας με τη σειρά του, προέρχεται και πάλι από την Corvette Z06 και πρόκειται για τον 6.2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο V8 των 640 ίππων και 868 Nm ροπής. Οι επιλογές κιβωτίων είναι και πάλι είτε ένα 6τάχυτο μηχανικό, είτε το ολοκαίνουργιο 10άρι αυτόματο, που έκανε το ντεμπούτο του στην κουπέ ZL1.
Εμφανισιακά, η Chevrolet έχει προσδώσει και στην κάμπριο Camaro ZL1 μια πολύ επιθετική εμφάνιση, με δυναμικούς προφυλακτήρες, περιμετρικά αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά και μια εντυπωσιακή εισαγωγή από ανθρακονήματα πάνω στο καπό. Στο εσωτερικό, συναντούμε πιο σπορ καθίσματα, τιμόνι, επιλογέα και επενδύσεις, ενώ η οροφή είναι υφασμάτινη, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη και μπορεί να αποθηκευτεί εύκολα στο πίσω μέρος της κορυφαίας κάμπριο Camaro.