Τον περασμένο Νοέμβριο η Audi είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο κουπέ μοντέλο prologue και τώρα αποκαλύπτει τη νέα πιο πρακτική αλλά σπορ έκδοσή του prologue Avant. Το μακρύ (5.11 μ.), πλατύ (1,97 μ.), χαμηλό (1,4 μ.) και με μεταξόνιο 3,04 μ. αμάξωμά του διαθέτει έντονα δυναμική σχεδίαση από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς, δείχνοντας στοιχεία που θα υιοθετηθούν στα μελλοντικά μοντέλα της Audi (π.χ. Α4, Α6).
Απέριττο σχεδιαστικά αλλά πολυτελές και με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο είναι το εσωτερικό του με τις τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις. Τα κλασικά χειριστήρια και μπουτόν λάμπουν διά της απουσίας τους, αφού στις θέσεις τους υπάρχουν οθόνες τεχνολογίας OLED (Organic Light Emitting Diodes). Ανάλογη οθόνη έχει ενσωματωθεί και στην κεντρική κονσόλα στο πίσω τμήμα της καμπίνας, μέσω της οποίας ρυθμίζονται τα καθίσματα, ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα κ.α. Επιπλέον, πίσω από τα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων έχουν τοποθετηθεί δύο ακόμα οθόνες τύπου tablet τεχνολογίας OLED, όπως και στο νέο Audi Q7.
To Audi prologue Avant εφοδιάζεται με plug-in hybrid σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από ντίζελ κινητήρα 3.0 TDI απόδοσης 353 ίππων συνδυασμένο με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων και 8τάχυτο αυτόματο tiptronicκιβώτιο. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 455 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ η μετάδοση γίνεται σε όλους τους τροχούς μέσω της μόνιμης τετρακίνησης quattro. Παρόμοιο είναι και το σύστημα κίνησης που θα τοποθετηθεί στο Audi Q7 e-tron, το οποίο θα λανσαριστεί το καλοκαίρι του 2015.
Το πρωτότυπο Audi prologue Avant επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι μόλις 1,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 43 γρ./χλμ. Επιπλέον, η μπαταρία χωρητικότητας 14,1 kWh επιτρέπει στο μεγάλο Audi να κινείται ως αμιγώς ηλεκτρικό για αποστάσεις έως 54 χιλιομέτρων.