Τη νέα σχεδιαστική της φιλοσοφία αποκαλύπτει η Audi μέσω του εντυπωσιακού πρωτότυπου μεγάλου κουπέ μοντέλου Prologue, το οποίο παράλληλα προαναγγέλλει το μελλοντικό αντίπαλο της Mercedes S-Class Coupe. Το πολύ δυναμικό, κομψό σχεδιαστικά και με χυτές γραμμές αμάξωμα του Audi Prologue έχει μήκος 5.100 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος 1.390 χλστ. και μεταξόνιο 2.940 χλστ. Μεγάλοι είναι και οι τροχοί αλουμινίου με διάμετρο 22 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 285/30.
Πολυτελές, μοντέρνο και δίχως περιττά σχεδιαστικά στοιχεία εντυπωσιασμού είναι και το εσωτερικό του Audi Prologue, με τις ευθείες γραμμές και τις απαλές καμπύλες, στο οποίο έχουν ενσωματωθεί με διακριτικό τρόπο κορυφαίας τεχνολογίας συστήματα. Ορισμένα από αυτά είναι οι οθόνες OLED στον πίνακα οργάνων, στο ταμπλό και στην κονσόλα.
Το πρωτότυπο αυτό κουπέ τροφοδοτείται με V8 biturbo 4.0 TFSI κινητήρα απόδοσης 605 ίππων και 700 Nm ροπής και με overboost για 15 δλ. στα 750 Nm. Το ισχυρό μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με Tiptronic 8 σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων και επιταχύνει το αμάξωμα των 1.980 κιλών στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,7 δλ., ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 8,6 λτ./100 χλμ. και 199 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Η ανάρτηση του Audi Prologue αποτελείται από 5πλούς συνδέσμους εμπρός πίσω με αερανάρτηση. Για την πέδηση υπάρχουν κεραμικά δισκόφρενα διαμέτρου 20 ιντσών εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες. Τεχνολογικό σημείο αναφοράς του μοντέλου αποτελεί και το νέο σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης «all-wheel steering». Στις χαμηλές ταχύτητες προσφέρει την καλύτερη δυνατή ευελιξία, ενώ στις υψηλότερες αυξάνεται η απόκριση. Παράλληλα στις στροφές οι πίσω τροχοί στρίβουν μέχρι 5 μοίρες για καλύτερη ευελιξία τόσο στο παρκάρισμα όσο και κατά την κίνηση σε μια «φιδίσια» επαρχιακή διαδρομή.