Αξιόπιστο και πρακτικό νέο SUV με 19.000 ευρώ

  • Hyundai-Bayon-side
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(25)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(11)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(5)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(12)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(17)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(19)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(14)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(15)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(20)
  • Hyundai Bayon 1.2 MPI 79 PS FL (23)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Hyundai-Bayon-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-19.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-23.jpg

Η επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχει γίνει σπαζοκεφαλιά, αφού με τόσα μοντέλα που προσφέρονται είναι εύκολο να μπερδευτεί κανείς. Αρχικά θα πρέπει να τεθεί ένα όριο διαθέσιμων χρημάτων και ποιες είναι οι βασικές ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν. Σε αρκετές περιπτώσεις οι αγοραστές βάζουν «ταβάνι» το ποσό των 20.000 ευρώ και θέλουν ένα αμάξι που να καλύπτει τόσο τις αστικές τους μετακινήσεις, όσο και ταξίδια, χωρίς να στριμώχνονται και να έχουν στη διάθεσή τους ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού. Αν σε όλα αυτά προστίθεται και ένα ισχυρό όνομα στην αξιοπιστία, τότε είναι σίγουρα ακόμα καλύτερα.

Hyundai Bayon από 19.190 ευρώ

Αυτές και πολλές ακόμα ανάγκες καλύπτει το μικρό SUV της Hyundai, το Bayon από την αρχική κιόλας έκδοση με τιμή λίγο πιο πάνω από τις 19.000 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για το Bayon 1.2 MPi 79 PS Premium στην τιμή των 19.190 ευρώ, ενώ με 1.500 ευρώ παραπάνω (20.690 ευρώ), προσφέρεται στην ίδια έκδοση με τον πιο δυνατό turbo κινητήρα 1.0 T-GDI 100 PS. Εξοπλισμός Bayon Premium: 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής πολυμέσων 10,25 ιντσών με εργοστασιακή πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai Bluelink, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 195/55. Εγγύηση: 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων και 5 έτη οδική βοήθεια.

Στιβαρό και ευρύχωρο εσωτερικό

Στο εσωτερικό του Bayon έχει δοθεί έμφαση στην εργονομία και στον πλούσιο εξοπλισμό, ενώ παρά τις κόμπακτ εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ.) είναι αρκούντως ευρύχωρο. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, αρκετές θήκες, πολλαπλές ρυθμίσεις για κάθισμα (με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη) και το τιμόνι, ενώ θα βρει τους διακόπτες στις κατάλληλες θέσεις. Τα «συν» της καμπίνας του περιλαμβάνουν επίσης τη στιβαρότητα της κατασκευής, αφού τα σκληρά και συμπαγή πλαστικά εμφανίζουν ιδιαίτερα γεροδεμένη συναρμογή, γεγονός που γίνεται αντιληπτό και όταν το αυτοκίνητο περνά από έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ευρυχωρία που παρέχει το Bayon δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, καθώς στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετός αέρας για πόδια και κεφάλι. Επίσης, το πορτμπαγκάζ των 411 λίτρων, με πρόσθετο χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από το δάπεδο και την εταζέρα που «κουμπώνει» πίσω από την πλάτη του πίσω καθίσματος, είναι πάρα πολύ πρακτικό.

Ευκολοδήγητο και σίγουρο στο δρόμο

Το Bayon είναι φτιαγμένο για να προσφέρει ασφαλείς και άνετες διαδρομές, κάτι που το καταφέρνει πολύ καλά και στην πράξη. Πρώτα από όλα οι κόμπακτ διαστάσεις ευνοούν την ευελιξία και διευκολύνουν στο παρκάρισμα (μαζί με τους αισθητήρες παρκαρίσματος και την κάμερα οπισθοπορείας). Το στιβαρό του πλαίσιο και οι αναρτήσεις με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα εξασφαλίζουν πολύ καλό πάτημα μαζί με χαμηλό θόρυβο κύλισης. Το τιμόνι αφήνει τις θετικές εντυπώσεις σε αίσθηση, βάρος και ακρίβεια, ενώ δεν τίθεται θέμα απόδοσης ή απόκρισης για τα φρένα με δίσκους και πίσω, ακόμα και με τους 79 ίππους. Παρότι οικογενειακό μικρό SUV, το Bayon εμφανίζει μικρές κλίσεις στις στροφές, υποστροφή δεν υφίσταται και σε κάθε περίπτωση αντιδρά ομαλά και προοδευτικά, ακόμα και σε «άτσαλη» οδήγηση.

Κινητήρες με ή χωρίς turbo

Βασική επιλογή κινητήρα για το Bayon αποτελεί το 1.2 MPi ατμοσφαιρικό και τετρακύλινδρο μοτέρ με την ισχύ των 79 ίππων και 113 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει καλή απόκριση στο γκάζι και ελαστικότητα σε αστικές συνθήκες, ενώ στον αυτοκινητόδρομο κρατά ταχύτητες των π.χ. 120-130 χλμ./ώρα, αλλά με αυξημένες στροφές (π.χ. 4.000 σ.α.λ.), λόγω της κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτου σασμάν. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 13,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 165 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 7,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ο πιο δυνατός 1.000άρης turbo τρικύλινδρος με τα 100 άλογα και τα 172 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και φτάνει τα 183 χλμ./ώρα τελικής. Με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο κάνει πιο άνετα ταξίδια (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.), καταναλώνει σε μεικτή οδήγηση 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2 (χωρίς τέλη κυκλοφορίας).

Get it on Google Play Download on the App Store