Το να πετύχει ένα αυτοκίνητο εμπορικά σήμερα με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό που υπάρχει σε όλες τις κατηγορίες και ειδικά στην πιο δημοφιλή των SUV, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το αγοραστικό κοινό είναι ενημερωμένο, απαιτητικό και θέλει τα λεφτά που δίνει να πιάσουν τόπο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ωστόσο κάποια μοντέλα προσφέρουν το κάτι ή πολλά παραπάνω χωρίς να ζητούν αντίστοιχα υψηλό αντίτιμο, γεγονός που αν μη τι άλλο τα κάνει να ξεχωρίζουν και να τα προτιμούν οι ενδιαφερόμενοι πελάτες.
Ένα τέτοιο SUV που έκανε αμέσως τη διαφορά και ήδη μέσα σε λίγο καιρό από το λανσάρισμά του έχει πετύχει μεγάλη ζήτηση, είναι το εντελώς νέο MG ZS Max Hybrid+. Εξάλλου πρόκειται για το απόλυτο value for money SUV, αφού μικρομεσαίο SUV με φουλ υβριδικό κινητήρα συνδυαστικής ισχύος 197 ίππων και με τόσο καλά συνολικά χαρακτηριστικά στην τιμή των 23.550 ευρώ δεν υπάρχει άλλο στην αγορά. Ακόμα και μικρότερα SUV δεν φτάνουν την άριστη σχέση τιμής/αξίας που προσφέρει το νέο MG ZS Max Hybrid+.
Η ολική του αναβάθμιση συγκριτικά με το προγενέστερο MG ZS γίνεται αμέσως ορατή εξωτερικά, αφού ανέβηκε κατηγορία και μεγάλωσε αισθητά. Πιο συγκεκριμένα έχει μήκος 4.430 χλστ. (+107 χλστ.), πλάτος 1.818 χλστ. (+9 χλστ.), ύψος 1.635 χλστ. (+33 χλστ.) και μεταξόνιο 2.610 χλστ. (+30 χλστ.). Παράλληλα διακρίνεται για τον κομψό του σχεδιασμό με τις «καθαρές» γραμμές, οι οποίες το καθιστούν ελκυστικό στο ευρύ αγοραστικό κοινό που απευθύνεται και θέλει ένα νέο SUV σύγχρονης τεχνολογίας και με όλες τις ανέσεις, δίχως να ξοδέψει ένα πακτωλό χρημάτων, Πρόσθετη αξία στον πελάτη δίνουν και οι εγγυήσεις που συνοδεύουν το ZS Max Hybrid+ (όπως και κάθε νέο MG), όπως είναι εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. και η 7ετής δωρεάν οδική βοήθεια.
Από την αρχική έκδοση εξοπλισμού Excite στην τιμή των 23.550 ευρώ περιλαμβάνονται τα εξής: επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρας φωτός, αυτόματος κλιματισμός και όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις. Στη μεσαία έκδοση Εxclusive η τιμή των 25.450 ευρώ παραμένει ασυναγώνιστη ακόμα και με τα δεδομένα των πιο μικρών B-SUV. Επιπλέον του Excite προστίθενται ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, πιο μεγάλη οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρας βροχής και δερμάτινο τιμόνι.
Βασικός πρωταγωνιστής του νέου MG ZS Max Hybrid+ είναι ο πολύ αποδοτικός του κινητήρας με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων και 465 Nm μέγιστης ροπής. Αποτελείται από ένα δυνατό ηλεκτροκινητήρα 136 PS και 250 Nm και ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. κύκλου Atkinson με 102 PS και 128 Nm. Το μοτέρ αυτό εντυπωσιάζει με την αμεσότητά του στο πάτημα του γκαζιού και τις γρήγορες επιδόσεις που πετυχαίνει από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και εν κινήσει, θυμίζοντας σε ώθηση και τράβηγμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα πετυχαίνει χαμηλές τιμές κατανάλωσης ειδικά στην πόλη, όπου η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh συμβάλλει στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για εκατοντάδες μέτρα και σε ταχύτητες που ξεπερνούν ακόμα και τα 87 χλμ./ώρα που αναφέρει ο κατασκευαστής. Στην καθημερινή αστική κίνηση πετυχαίνει 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες με πιο πιεσμένη οδήγηση εκτός αστικού περιβάλλοντος παραμένει και πάλι χαμηλά στα 5,9 λτ./100 χλμ. (μετρήσεις δοκιμής). Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.
Η αναβάθμιση που έχει δεχτεί το MG ZS Max Hybrid+ γίνεται άμεσα αισθητή και στην οδήγηση, αφού διαθέτει πιο στιβαρή αίσθηση και έχει πιο κατάλληλο σετάρισμα στις αναρτήσεις του λόγω και της σημαντικά υψηλότερης ισχύος. Όμως πρόκειται για ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο στις καθημερινές διαδρομές αλλά και σε πιο μακρινές. Η στιβαρότητα αυτή γίνεται αντιληπτή και στην κατασκευή του εσωτερικού του, όπου έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών με πολύ καλό φινίρισμα και προσεγμένους αρμούς στις ενώσεις των διαφόρων επιμέρους επιφανειών. Ακόμα και κατά τη διέλευση του ZS Max Hybrid+ από λακκούβες και χωμάτινες κακοτράχαλες διαδρομές, δεν παρατηρούνται οι παραμικροί τριγμοί. Ταυτόχρονα όλοι οι φιλοξενούμενοι του C-SUV της MG απολαμβάνουν ευρυχωρία σε όποια θέση και να κάθονται, ενώ έχουν στη διάθεσή τους ένα πολύ καλά αξιοποιήσιμο πορτ μπαγκάζ χωρητικότητας 443 λίτρων.