Το Kia Pride θα το θυμάστε, ως ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της «παλιάς» Kia. Από την εποχή του πρώτου Sportage, του Shuma, του Sephia, κοινώς από τα 90’s. Οι Κορεάτες δεν ξεχνούν το άλλοτε best seller τους, επιλέγοντάς το μάλιστα για να γιορτάσουν τα 80α τους γενέθλια.
Η Kia Μεγάλης Βρετανίας, σε συνεργασία με την επίσης βρετανική Electrogenic, ετοίμασαν ένα μοναδικό restomod με βάση το σχεδόν 40χρονο (το 1987 η πρώτη του εμφάνιση) μικρό. Όπως πολλά μοντέλα του είδους, δεν θα μπορούσε να μην είναι ηλεκτρικό. Ίδιο με το Pride εξωτερικά και εσωτερικά, διαθέτοντας μέχρι 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά με ένα σύγχρονο EV σύνολο τελευταίας τεχνολογίας στο μηχανοστάσιο. Ένας ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει την κίνηση των εμπρός τροχών, με απόδοση από 61 ως 110 άλογα (118-235 Nm η ροπή). Η ισχύς ποικίλει, ανάλογα το πρόγραμμα λειτουργίας: στο Eco είναι 61 άλογα και 118 Nm, ολοκληρώνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. Στο Normal η δύναμη ανεβαίνει στα 81 άλογα και τα 176 Nm, κατεβάζοντας το χρόνο για τα 100 χλμ./ώρα από στάση στα 10,5 δλ. Στο κορυφαίο Sport, τέλος, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 110 ίππους και 235 Nm, φτάνοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. Κι όλα αυτά με 12άρες ζάντες, σε στενά λάστιχα χαμηλής τριβής.
Δυο μπαταρίες 10 kWh (μία κάτω από το καπό, μία στο χώρο αποσκευών) φροντίζουν για την τροφοδοσία με ρεύμα, την ώρα που ο on board φορτιστής των 3,3 kW αναπληρώνει το ποσοστό ενέργειας από 0 σε 100% εντός 6 ωρών. Η αυτονομία δεν ξεπερνά τα 193 χλμ., αλλά αφενός το νέο PrideV δεν προορίζεται για παραγωγή, αφετέρου και να προοριζόταν θα στόχευε στις μετακινήσεις εντός πόλης – όπως ακριβώς και ο αρχέγονος, βενζινοκίνητος πρόγονος.