Ζήτημα χρόνου είναι να καταργηθεί εντελώς το χειροκίνητο κιβώτιο από την αυτοκίνηση. Προς το παρόν, όμως, εξακολουθεί να χαίρει αγάπης, εκτίμησης και εμπορικής επιτυχίας από το αγοραστικό κοινό. Καλύτερη επιβεβαίωση από τις πωλήσεις της BMW M2, δεν υπάρχει.
Πάνω από τις μισές M2 G87 που πωλήθηκαν πέρσι στις Η.Π.Α. έφεραν πεντάλ συμπλέκτη, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο το ρεύμα που καταφέρνει να διατηρεί η μηχανική μετάδοση, ακόμα και στην εποχή των υπερσύγχρονων και πολυτάχυτων αυτόματων. Πολύ καλά τα πήγαν και οι «χεράτες» M3/M4, με το 20% των αγοραστών να επιλέγουν να αλλάζουν μόνοι τους ταχύτητες. Μάλιστα οι πωλήσεις τους θα ήταν πολύ περισσότερες, αν χειροκίνητες εκδόσεις δεν ήταν μόνο οι βασικές στα δυο βαυαρικά super sport μοντέλα. Οι Competition/Competition xDrive, CS και CSL συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8άρι Steptronic, γέρνοντας αναλόγως την πλάστιγγα υπέρ του.
Η BMW M έχει δεσμευτεί να διαθέτει αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο μέχρι το τέλος της δεκαετίας, όταν και τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα μοντέλα της θα είναι εξηλεκτρισμένα. Σίγουρα η M2 θα είναι εκείνη που θα κλείσει την πόρτα για τα αμιγώς θερμικά μοτέρ του M GmbH, καθώς αφενός η επερχόμενη νέα M5 θα είναι plug-in υβριδική και διαθέσιμη με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αφετέρου το ίδιο αναμένεται να συμβεί με τις επόμενες M3/M4. Υπάρχει μάλιστα μεγάλη πιθανότητα οι διάδοχοι των G81/G82 να κινούνται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες. Σε κάθε περίπτωση, χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα βρίσκεις στις μελλοντικές BMW M. Οπότε ό,τι προλάβουμε να συμπλεκτάρουμε μέχρι τότε.