Οι 35άρηδες-40άρηδες θα θυμούνται πως εκεί, στα τέλη της δεκαετίας του 90 με αρχές 00’s, τα ηχοσυστήματα στα αυτοκίνητα έζησαν χρυσές μέρες. Όπως και όλος ο κλάδος της βελτίωσης, ειδικότερα της λεγόμενης επιφανειακής (bodykits, χαμηλώματα, ζάντες, αυτοκόλλητα, λάμπες νέον από κάτω), οι ενισχυτές, τα amplifier και οι μπασόκουτες ήταν νο1 στις προτιμήσεις της τότε νεολαίας (κι όχι μόνο) λόγω Fast and Furious. Αυτός ο πιτσιρικάς ξύπνησε μέσα στην Toyota, η οποία μετέτρεψε το Sienna σε κινητό club (μεγάλο δημοσιογραφικό κλισέ της εποχής).
Το Sienna Remix Concept κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τις Complete Customs και SiriusXM, ώστε να αποτίνει φόρο τιμής -σε τι άλλο;- στη μουσική. Το «μπιτάτο» MPV είναι πραγματικά κινητό club, καθώς πέρα από τα 60 ηχεία, τα 4 12ίντσα subwoofer, τα 36 μεσαία ηχεία, τα 14 tweeter, τις 6 κόρνες και τους 16 ενισχυτές, διαθέτει μέχρι κονσόλα DJ! Υπερυψωμένη μάλιστα, τοποθετώντας τον επίδοξο Tiesto έξω και πάνω από την οροφή, για να τον θαυμάζει το κοινό. Μπροστά του, μαζί με το «τείχος» ηχείων, μια τεράστια οθόνη 43 ιντσών δείχνει τα κομμάτια που παίζει ο «ντιτζέι» και ακολουθεί το ρυθμό της μουσικής, συνοδευόμενη από τα ανάλογα φωτορυθμικά. Πολύ ενδιαφέρουσες και οι πόρτες πίσω, που αντικαθιστούν την κανονική του πορτμπαγκάζ και εννοείται φιλοξενούν ηχεία.
Οι εμφανισιακές αλλαγές περιλαμβάνουν μια τετράδα 22άρες ζάντες, φιμέ κρύσταλλα και φανάρια, ψηλωμένη ανάρτηση κατά 51 χλστ. (λόγω μεγαλύτερου βάρους) και φυσικά, φώτα neon από κάτω. Μηχανικά δεν παρατηρείται διαφοροποίηση από το κανονικό Sienna, το οποίο παίρνει κίνηση από μια υβριδική συνεργασία του 2.5άρη ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου και ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 248 ίππων και μέσης κατανάλωσης 6,5 λίτρων/100 χλμ.
Το μουσικό Sienna δεν πρόκειται να περάσει στην παραγωγή, αλλά δίνει ιδέες σε τυχόν οικογενειάρχες που έχουν ξεμείνει με πολυμορφικό ενώ έχουν φύγει τα παιδιά από το σπίτι.