Το Audi RS 3 είναι «πύραυλος» ήδη από το εργοστάσιο. Μια 400άρα ίπποι και 500 Nm από τον 2.5άρη TFSI, σε συνδυασμό με τετρακίνηση Quattro και 7άρι S-tronic κιβώτιο, ικανά να το εκτοξεύσουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,8 δλ. και μέχρι τα 300 χλμ./ώρα με το πακέτο Performance. Πάρτε όλα τα παραπάνω και πολλαπλασιάστε τα εις τη νιοστή, για την πρόταση της MTM.
Ο περίφημος βελτιωτής του VW Group (κι όχι μόνο) δεν γινόταν να μην αναλάβει το ταχύτερο μικρομεσαίο (δεν λέμε «mega hatch», γιατί βγαίνει και σε σεντάν) όλων των εποχών και να το «απογειώσει», μέσα από τη μετατροπή του σε RS 3-R. Το sportscar από το Ίνγκολσταντ αποκτά χρυσαφί αυτοκόλλητα και 20άρες ζάντες, φαρδύτερα ελαστικά και χαμηλωμένη ανάρτηση, για ένα παρουσιαστικό που «φωνάζει» καταιγιστικές επιδόσεις. Και οι μάστορες της Motoren-Technik-Mayer δεν είναι άνθρωποι που αφήνουν μισές δουλειές.
Ο υπερτροφοδοτούμενος πεντακύλινδρος των 2.480 κ.εκ. διαθέτει μεγαλύτερο τούρμπο, πρόγραμμα της MTM, ενισχυμένα πιστόνια και νέα εξάτμιση, φτάνοντας συνολικά στα 653 άλογα και τα 750 Nm. Ισχυρότερο ακόμα και από το RS 6 Performance, με άλλα λόγια. Τόση δύναμη δεν πηγαίνει χαμένη χάρις και στη συνεργασία Quattro-launch control, που επωφελούνται των φαρδύτερων ελαστικών και κάνουν το RS 3-R καταπέλτη. Δείτε πώς κάθεται το πίσω μέρος μόλις αρχίζει να «φορτώνει» η εκκίνηση, ετοιμάζοντας το αυτοκίνητο για την εκτόξευση. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,02 δλ., με μια μόλις προσπάθεια. Σίγουρα με περισσότερες ο χρόνος θα πέφτει κάτω από τα 3,0 δλ. Εξίσου σίγουρα η τελική ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα, με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει (που δεν υπάρχει, όπως σε όλα τα MTM) ηλεκτρονικός περιοριστής. Εξαιρετικός ο χρόνος και για το 0-200 χλμ./ώρα, που δεν υπερβαίνει τα 9,44 δλ.
Προφανέστατα όλα τα ανωτέρω κοστίζουν. Για να έρθει το RS 3 Sport Sedan (και το Sportback) σε αυτή τη φόρμα, απαιτούνται 27.070 ευρώ. Αν συνυπολογίσουμε τις 88.900 ευρώ που ξεκινά στη χώρα μας (από 87.900 το Sportback), φτάνουμε συνολικά τις 115.970 ευρώ!