To Audi RS 6 από την τρίτη γενιά του και έπειτα, ήτοι τα τελευταία 10 χρόνια, προσφέρεται αποκλειστικά ως Avant. Αν θέλει κάποιος σεντάν, θα πρέπει να κοιτάξει μοντέλα από το 2011 και πίσω, με τον 5.0 V10 (C6) ή τον 4.2 V8 (C5) twinturbo στο μηχανοστάσιο. Εκτός κι αν εκτός από ένα σημερινό S6, έχει και όρεξη για μετατροπές.
To γαλάζιο (Cristal Blue) Audi που βλέπουμε ξεκίνησε την καριέρα του ως S6, με τον 2.9 V6 TFSI κάτω από το καπό και 444 ίππους στη διάθεση του οδηγού. Ο κάτοχός του θα μπορούσε να επιλέξει την εύκολη λύση και να βελτιώσει το υπάρχον μοτέρ, στα επίπεδα του RS 6. O V6 δεν είναι τόσο προσφιλής στο tuning όσο ο 4.0 V8, αλλά αν το κυνηγήσεις φτάνει στα 600-620 άλογα. Όταν, όμως, θες RS 6 τότε επιβάλλεται να έχεις και τον κινητήρα του. Κι αφού μιλάμε για RS 6, επιβάλλεται και η αναβάθμιση της ισχύος.
Στην προκειμένη έχουμε μια εξαιρετική δουλειά από τη γερμανική Ado X Performance, η οποία ανέλαβε να μετατρέψει ολοκληρωτικά το S6 στο μοναδικό τετράθυρο RS 6 τελευταίας γενιάς που κυκλοφορεί. Ο 4.0λιτρος διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 πήρε θέση στο μηχανοστάσιο, για να τον ακολουθήσουν νέος εγκέφαλος, αναβαθμισμένη εξάτμιση, νέα πολλαπλή εισαγωγής και μεγαλύτερα intercooler. Οι τουρμπίνες παραμένουν εργοστασιακές, αλλά κατόπιν των άνωθι επεμβάσεων η ισχύς διαμορφώνεται στα 860 άλογα και τα 1.122 Nm ροπής! Με απλούστερους αριθμούς: +255 ίπποι και +322 Nm σε σχέση με το κανονικό RS6, αλλά και 230 άλογα/272 Nm επιπλέον συγκριτικά με το RS 6 Performance.
Αμάξωμα, φρένα και αναρτήσεις δεν μπορούσαν να μείνουν ως είχαν, με τα φουσκωμένα φτερά και τις ανθρακονημάτινες αεροδυναμικές προσθήκες, το coilover kit, τις 20άρες ζάντες και τα «ταψιά» πίσω από αυτές να βάζουν στο ανάλογο κλίμα το πρώην S6/νυν «κούρσα» RS 6. Και τι κλίμα: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,4 δλ. και τελική 360 χλμ./ώρα!