Τη σκοτεινή πλευρά του ντίζελ γνώρισε η BMW M4, σε αναμέτρηση που έδωσε απέναντι σε μια άλλη «Μπέμπα», προηγούμενης γενιάς και όχι με σήματα M. Η συγκεκριμένη 430d πάντως, σε θέμα ροπής ξεπερνά όλες τις BMW M, κάποιες δε ακόμα και συνδυαστικά!
Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας της F31 κανονικά αποδίδει 258 ίππους και 562 Nm ροπής, αλλά εδώ έχει περάσει από πολλά ενισχυτικά. Ένας συνδυασμός μεγαλύτερων τούρμπο και νέου εγκεφάλου έχει εκτινάξει την ισχύ στα 462 άλογα, όμως η πραγματική «έκρηξη» αφορά στη ροπή: 1.017 ολόκληρα Nm! Δίπλα σε αυτό το νούμερο, τα 650 Nm της σημερινής M4 φαντάζουν ελάχιστα. Οι 510 ίπποι του επίσης 3.0λτ. διτούρμπινου straight six, αλλά με βενζίνη στο κύκλωμα, είναι μεν ανώτερο ποσό, αλλά το χάντικαπ στη ροπή είναι χαοτικό. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά η G82 είναι και σημαντικά βαρύτερη (1.804 κιλά αντί 1.615).
Τόση ροπή, βέβαια, στοιχειοθετεί ένα κάποιο πρόβλημα στη διαχείρισή της από τον πίσω άξονα. Αν είναι και βρεγμένο το οδόστρωμα, ακόμα πιο δύσκολα. Σε αυτό θα πρέπει να συνυπολογίσουμε τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά και τις ταχύτερες αλλαγές του κιβωτίου στη M4, οπότε βλέπουμε πώς μπορεί να ισοσταθμιστεί κάπως η διαφορά. Έτσι ήρθε η νίκη στην πρώτη μεταξύ τους κόντρα, άλλο που μετά η 430d πήρε «φαλάγγι» τη M4. Ηλεκτρονικά και κιβώτιο ήταν υπεύθυνα για τη μεγάλη έκπληξη της επικράτησης στις ρεπρίζ, εκεί όπου βάσει της τεράστιας διαφοράς στη ροπή θα περιμέναμε την παλιότερη 4άρα να ισοπεδώσει τη σύγχρονη M.