H Land Rover ανανεώνει το Range Rover Velar, το οποίο χαρακτηρίζεται από τη φρεσκαρισμένη εμφάνιση, το ριζικά αλλαγμένο εσωτερικό και την αναβαθμισμένη προσφορά τεχνολογίας, ιδιαίτερα στην plug-in υβριδική έκδοση.
Σχεδιαστικά, το Velar δεν αλλάζει ιδιαίτερα. Δεν χρειάζεται κιόλας, καθώς το βρετανικό SUV παραμένει μια από τις πιο δυναμικές παρουσίες, παρότι μετράει 6 χρόνια στην αγορά (με ένα facelift το 2020). Οι αλλαγές επικεντρώνονται στα διαφορετικά LED ημέρας, τους νέους Pixel LED προβολείς και το ελαφρώς διαφορετικό μοτίβο της μάσκας (που θυμίζει Range Rover), ενώ πίσω συναντάμε φανάρια Super LED και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Παράλληλα, η παλέτα εμπλουτίζεται με δυο νέα χρώματα: Metallic Varesine Blue και Premium Metallic Zadar Grey.
Πολύ περισσότερες οι επεμβάσεις σχεδιαστών και τεχνικών στο εσωτερικό, όπου πλέον βρίσκουμε μια ολοκαίνουργια και πολύ πιο «καθαρή» κεντρική κονσόλα, με μια κυρτή οθόνη αφής 11,4 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και πλήρη απουσία διακοπτών. Κουμπιά υπάρχουν μόνο στο τιμόνι, κι εκεί αφής. Κανονικά κομβία, διακόπτες, ή χειριστήρια δεν υπάρχουν πουθενά. Τα πάντα ελέγχονται μέσα από την οθόνη, η οποία σύμφωνα με τη Land Rover έχει εξαιρετική απόκριση στην επαφή και επιτρέπει τον έλεγχο του 80% των λειτουργιών, με μόλις δυο αγγίγματα (taps). Η δυνατότητα ασύρματων (over-the-air) αναβαθμίσεων δεν θα μπορούσε να λείπει, ούτε το σύστημα πολυμέσων Pivi Pro7, το navigation και μια πανστρατιά συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας.
Οι Άγγλοι μάλιστα περηφανεύονται πως στο Velar οι επιβάτες απολαμβάνουν την πιο ήσυχη καμπίνα της κατηγορίας, χάρις στην ηχομόνωση και το Active Road Noise Cancellation, που χρησιμοποιεί το προαιρετικό ηχοσύστημα Meridian 3D Surround Sound System και παράγει αντίρροπες συχνότητες από αυτές των εξωτερικών οχλήσεων, εξουδετερώνοντάς τες.
Στο κομμάτι των κινητήρων η κατάσταση παρέμεινε απαράλλαχτη, πλην του plug-in υβριδικού. Εκεί έχουμε αύξηση στη χωρητικότητα της μπαταρίας, με διαθέσιμα πλέον 19,2 kWh (από 13,6 kWh). Ως αποτέλεσμα αυξήθηκε και η ηλεκτρική αυτονομία, επιτρέποντας στο Velar P400e να κινείται έως 64 χλμ. μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (+11 χλμ. σε σχέση με πριν). Η νέα μπαταρία είναι συμβατή και με ταχυφορτιστές DC, γεμίζοντας από 0 σε 80% μέσα σε 30 λεπτά όταν συνδέεται σε παροχή 50 kW (2,5 ώρες η πλήρης φόρτιση σε παροχή 7 kW). Αναλυτικά η γκάμα των κινητήρων (όλοι υπερτροφοδοτούμενοι):
P250: 2.0λιτρος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 250 ίππων και 365 Nm
P340: 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά + mild hybrid, με 340 ίππους και 480 Nm
P400: 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά + mild hybrid, με 400 ίππους και 550 Nm
P400e (plug-in υβριδικό): 2.0λιτρος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας + ηλεκτροκινητήρας, με συνδυαστικά 404 ίππους και 640 Nm
D200: 2.0λιτρος τετρακύλινδρος ντίζελ + mild hybrid, με 204 ίππους και 430 Nm
D300: 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά ντίζελ + mild hybrid, με 300 ίππους και 650 Nm