Το BMW M Fest έχει βγάλει πολύ ευχάριστες ειδήσεις για όλους τους petrolheads. Άλλη μια ήρθε και πάλι από τα χείλη του επικεφαλής των BMW M, ο οποίος διαβεβαίωσε άπαντες πως το χειροκίνητο κιβώτιο θα εξακολουθήσει να συγκαταλέγεται στο παλμαρέ των κορυφαίων μοντέλων της βαυαρικής φίρμας!
Ο Franciscus van Meel μίλησε για το μέλλον της μηχανικής μετάδοσης στις δημιουργίες του M GmbH, σε μια εποχή όπου τα αυτόματα κιβώτια κυριαρχούν σχεδόν ολοκληρωτικά όχι μόνο στα αυτοκίνητα επιδόσεων, αλλά στο σύνολο των κατηγοριών. Και αυτά που είπε, γεμίζουν ικανοποίηση ακόμα και τα πιο δύσκολα ώτα: «Το χειροκίνητο κιβώτιο, δυστυχώς, δεν είναι τόσο διαδεδομένο όσο παλιά. Πλέον αφορά περισσότερο μοντέλα στον προσανατολισμό των M2, M3 και M4. Σε αυτά τα αυτοκίνητα εξακολουθούμε να προσφέρουμε μηχανική μετάδοση, και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για καιρό ακόμα!»
O van Meel τοποθετεί τον ορίζοντα παραμονής πεντάλ συμπλέκτη και «H» σε δεξί ή αριστερό χέρι, τουλάχιστον στα 8 χρόνια. Το λιγότερο μέχρι το 2030, δηλαδή. Ο αντιπρόεδρος πωλήσεων της BMW, τώρα, τόνισε την αγάπη του κόσμου για τα χειροκίνητα κιβώτια, που εκφράζεται μέσω online αιτήσεων. Αιτήσεις που, σε μεγάλο βαθμό, έπεισαν τα «μεγάλα κεφάλια» της BMW να δώσουν την έγκριση για το 6άρι σύνολο που συναντάμε στις M3/M4, αλλά και τη νέα M2: «Οι πελάτες μας συμμετέχουν σε online αιτήσεις και, στην ουσία, μας ζητάνε να κρατήσουμε το χειροκίνητο κιβώτιο» είπε ο Timo Resch, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως οι μηχανικοί ήταν αυτοί που απόρησαν με αυτή την κίνηση, όχι το τμήμα marketing!
«Οι μηχανικοί μας αναρωτιούνταν γιατί να τοποθετήσουν χειροκίνητο κιβώτιο σε μια BMW M, τη στιγμή που το αυτόματο είναι ταχύτερο» ανέφερε ο Resch, μαζί με την απλούστατα κοφτή αιτιολόγηση του τμήμα marketing: «Γιατί το ζητάει ο κόσμος!»