Το νέο Golf στην 7η γενιά του ακολουθεί την πεπατημένη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, (όχι ιδιαίτερες σχεδιαστικές αλλαγές με το προκάτοχό του) και συνεχίζει την πορεία του δημοφιλούς μοντέλου στην αγορά. Νέο στοιχείο για το Golf αποτελεί η πλατφόρμα MQB του ομίλου η οποία διακρίνεται για την ευελιξία της. Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτή η πλατφόρμα θα μπορεί να αποτελέσει τη βάση για παραπάνω από 60 νέα αυτοκίνητα του ομίλου αφού μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε γραμμή παραγωγής με σαφέστατα οφέλη τόσο στην κατασκευή όσο και στο κόστος του καθενός.
Την πλατφόρμα Modularer QuerBaukasten όπως είναι και η ονομασία της, την γνωρίσαμε ήδη στο νέο Audi A3 που ξεκίνησε πρόσφατα την εμπορική του καριέρα στην ελληνική αγορά. Όσον αφορά στο νέο Golf εκείνο είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 56 χλστ. ενώ και το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά 59 χλστ., αυξάνοντας έτσι τον χώρο αποσκευών από τα 350 λίτρα του προηγούμενου, στα 380 λίτρα. Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι αναβαθμισμένη και παραπέμπει σε μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας, με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται πάλι σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία και τους χώρους να είναι καλύτεροι από του προηγούμενου.
Η πλατφόρμα MQB εφαρμόζει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση πίσω με την οδική του συμπεριφορά να αναμένεται εξίσου καλή και στο νέο μοντέλο, το οποίο παράλληλα έχει δεχθεί και μείωση του βάρους του κατά 100 ολόκληρα κιλά, κάτι που επενεργεί θετικά τόσο στις επιδόσεις όσο και στην κατανάλωσή του.
Η γκάμα κινητήρων του νέου VW Golf ξεκινά από τον 1,2 λίτρων TSI κινητήρα απόδοσης 85 ίππων, ο οποίος έχει κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπεμπόμενους ρύπους CO2 113 γρ./χλμ. Ο δεύτερος βενζινοκινητήρας είναι ο νέος 1,4 λίτρων TSI με τους 140 ίππους, ο οποίος διαθέτει το σύστημα ενεργής διαχείρισης κυλίνδρων (ACΤ) που απενεργοποιεί τους κυλίνδρους 2 και 3 με την μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 4,8 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 114 γρ./χλμ. Όσον αφορά στους κινητήρες πετρελαίου, ο μικρότερος σε χωρητικότητα είναι ένας 1,6 λίτρων TDI κινητήρας με απόδοση 105 ίππους και κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ., με τους ρύπους CO2 να ανέρχονται στα 99 γρ./χλμ., ενώ αυτός ο κινητήρας στην έκδοση BlueMotion έχει ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση (3,2 λτ./100 χλμ.) και ρύπους CO2 μόλις 85 γρ./χλμ. Την γκάμα συμπληρώνει ο δίλιτρος TDI κινητήρας με τους 184 ίππους και 384 Nm ροπής, η κατανάλωση του οποίου ανέρχεται στα 4,4 λτ./100 χλμ. και οι ρύποι CO2 στα 117 γρ./χλμ.
To νέο Golf θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τα τέλη Νοεμβρίου με τον εξοπλισμό να είναι πλούσιος και να διαθέτει επιπλέον πολλά νέα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας για τα δεδομένα της κατηγορίας.