Ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σκοπεύουν να ακολουθήσουν την κερδοφόρα τακτική της Renault με το επαναλανσάρισμα της οικονομικής φίρμας Dacia το 2007 (με τα Logan–Sandero), όπως είναι η Nissan με την επαναφορά της Datsun, ως μάρκα χαμηλού κόστους αυτοκινήτων, η Suzuki με την είσοδο της Maruti σε περισσότερες αγορές και τελευταία η VW με τη νέα η «υπο-μπράντα» της. Η Volkswagen μέσω της νέας οικονομικής της φίρμας θα παρουσιάσει στο μέλλον τρία οικογενειακά αυτοκίνητα, ένα μικρό και πιθανώς ένα crossover.
Πληροφοριακά να αναφέρουμε ότι τα χαμηλού κόστους αυτοκίνητα (με τιμή έως 10.000 ευρώ) σημείωσαν το περασμένο έτος 8 εκατομμύρια πωλήσεις (13% παγκόσμιο μερίδιο), ενώ στην Κίνα το 1 στα 3 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 2012 ήταν της «budget κατηγορίας» με 3,8 εκ. οχήματα, στην Ινδία κατέλαβαν το 48% της συνολικής αγοράς και στην Ρωσία το 38%. Σύμφωνα με το αγγλικό περιοδικό CAR, η γκάμα της νέας χαμηλού κόστους φίρμας VW θα περιλαμβάνει ένα 4θυρο σεντάν με τιμή στα 7.000 ευρώ, στέισον βάγκον στα 7.500 ευρώ και MPV στα 8.000 ευρώ (ενδεικτικά το εικονιζόμενο μικρό VW Gol μήκους 3,8 μ. κοστίζει στο Μεξικό σχεδόν 9.000 ευρώ). Στα πλάνα υπάρχουν ακόμα ένα μικρό 3θυρο για την Ινδία και ένα crossover. Τα μοντέλα αυτά θα βασίζονται σε προγενέστερες πλατφόρμες, όπως είναι η PQ (Polo προηγούμενης γενιάς), θα χρησιμοποιούν κοινά και δοκιμασμένα σε πιο παλιά μοντέλα μηχανικά τμήματα και την κίνησή τους θα αναλαμβάνουν αναβαθμισμένοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1.2 έως 1.6 λίτρων παλαιότερης «κοπής». Επιπλέον ο αρχικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει τα απαραίτητα όπως ABS και μετωπικούς αερόσακους.