Εδώ και καιρό ακούγαμε για το νέο, μικρό SUV της VW και πλέον ήρθε η ώρα για τα επίσημα αποκαλυπτήριά του. Το T-Roc λοιπόν είναι η νέα προσθήκη στην γκάμα της γερμανικής μάρκας, αποτελεί το τέταρτο κατά σειρά SUV της και θα έχει ποικιλία εκδόσεων και μοτέρ έως και 190 PS, τουλάχιστον κατά το λανσάρισμά του και όλα θα είναι τούρμπο, άμεσου ψεκασμού.
Διαβάστε ακόμη: Έτσι θα είναι το νέο Suzuki Jimny
Συγκεκριμένα, η γκάμα των βενζινοκινητήρων απαρτίζεται από τους 1.0 TSI με 115 PS και 200 Nm ροπής, 1.5 TSI με 150 ίππους και 250 Nm ροπής (με εξάρι χειροκίνητο ή 7άρι DSG ή 7άρι DSG με τετρακίνηση) και 2.0 TSI με 190 ίππους και 320 Nm ροπής αποκλειστικά με 7άρι DSG και τετρακίνηση.
Από την άλλη θα υπάρχουν τρία μοτέρ πετρελαίου τα 1.6 TDI με 115 ίππους και 250 Nm ροπής (αποκλειστικά 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και προσθιοκίνητο), 2.0 TDI με 150 ίππους και 340 Nm ροπής (σε εκδόσεις με 6άρι χειροκίνητο δικίνητο ή τετρακίνητο, 7άρι DSG δικίνητο ή ττετρακίνητο) και 2.0 TDI με 190 ίππους και 400 Nm ροπής (αποκλειστικά με 7άρι DSG και τετρακίνηση).
Το εσωτερικό του είναι πενταθέσιο και σύμφωνα με την VW αρκετά ευρύχωρο, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 445 λίτρα (1.290 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60:40). Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι πως μπορεί να αναγνωρίζει τον οδηγό του και να ρυθμίζει έτσι από πριν τους αγαπημένους του σταθμούς, τον κλιματισμό, την εμφάνιση του ψηφιακού πίνακα οργάνων, τη θέση οδήγησης κλπ.
Το VW T-Roc βασίζεται και αυτό με τη σειρά του στην πλατφόρμα MQB, έχει μήκος 4.234 χλστ., πλάτος 1.819 χλστ. (χωρίς τους εξωτερικούς καθρέφτες) ύψος 1.573 χλστ. και μεταξόνιο 2.603 χλστ.
Ο σχεδιασμός του είναι σίγουρα διαφορετικός από όσα μας έχει συνηθίσει η VW τα τελευταία χρόνια, σίγουρα πιο τολμηρός, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του αποτελεί η μάσκα εμπρός και ο προφυλακτήρας με τα LED φώτα ημέρας. Μάλιστα θα δίνεται και η δυνατότητα για διχρωμία στο αμάξωμα αλλά και πολλές επιλογές εξατομίκευσης τόσο εξωτερικά όσο και στην καμπίνα, η οποία θα διαθέτει στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής 8,0 ιντσών.
Δείτε επίσης: Αυτή είναι η ολοκαίνουργια Ferrari Portofino με 600 ίππους
Όσον αφορά στον εξοπλισμό του, τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και σε ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) θα είναι κορυφαίος από τη βασική έκδοση (σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών, διατήρηση λωρίδας, προειδοποίηση οδηγού, Adaptive Cruise Control κλπ.). Μάλιστα η VW εφοδιάζει το T-Roc με το Adaptive Chassis Control, το οποίο προσαρμόζει την ανάρτηση ηλεκτρικά, αναλόγως των συνθηκών.
Η εμπορική του καριέρα στην ευρωπαϊκή αγορά και φυσικά στην χώρα μας θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο, με τιμή εκκίνησης τα 20.000 ευρώ περίπου, ενώ τα T-Roc που θα προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του ομίλου στο Σετουμπάλ της Πορτογαλίας.