H Ferrari αποκάλυψε πριν λίγη ώρα τη νέα Portofino, το μοντέλο της που θα αντικαταστήσει την California T στη γκάμα της ως η νέα αρχική Ferrari. Η Portofino επίσημα θα κάνει το ντεμπούτο της στα μέσα Σεπτεμβρίου στην Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Διαβάστε ακόμα: Σε ένα video όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την Ferrari F40
Σχεδιαστικά, η νέα Ferrari Portofino ενσωματώνει ένα πιο δυναμικό αμάξωμα από την California T που αντικαθιστά, έχοντας ένα εμπρόσθιο τμήμα που παραπέμπει στις νεότερες Ferrari 812 Superfast και GTC4Lusso. Η Portofino διατηρεί ως στάνταρ την σκληρή αναδιπλούμενη οροφή που είχε και η California.
Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα της, η νέα Portofino εφοδιάζεται με τον γνωστό V8 3,9 λίτρων twin-turbo κινητήρα της Ferrari, ο οποίος αποκτά περισσότερη δύναμη από ό,τι στην California T και αποδίδει πλέον 600 άλογα ισχύος (στις 7.500 σ.α.λ.) και 760 Nm ροπής μεταξύ 3.000 και 5.200 σ.α.λ.
Διαβάστε ακόμα: Έτσι θα μοιάζει το SUV της Ferrari
Η ιταλική φίρμα ανακοινώνει ότι έχει προβεί σε πολλές αλλαγές στα σωθικά του (νέα πιστόνια και εισαγωγή, νέα εξάτμιση και ειδικό σύστημα που προσαρμόζει τη ροπή ανάμεσα στις σχέσεις) για να μεγιστοποιήσει την απόκριση και να εξαφανίσει το turbo lag, ενώ παράλληλα να προσφέρει και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, αφού για το 0-100 χλμ./ώρα η Ferrari ανακοινώνει 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα της Portofino αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση από την άλλη είναι 10,5 λτ./100 χλμ. με βάση πάντα ό,τι ανακοινώνει η εταιρεία, με εκπομπές CO2 245 γρ./χλμ.
Διαβάστε ακόμα: Απίστευτο: Η Ferrari δίνει τη μεγαλύτερη εγγύηση στον κόσμο
Πολλές είναι και οι επιπλέον μηχανικές και τεχνικές αλλαγές, όπως η υιοθέτηση στην Portofino του 3ης γενιάς ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού (E-Diff3), αλλά και για πρώτη φορά σε GT της Ferrari, ηλεκτρικής υποβοήθησης τιμονιού. Αλλαγές έγιναν και στην ανάρτηση SCM-E, ενώ το νέο πλαίσιο είναι πιο ελαφρύ από πριν και με καλύτερη ακαμψία.
Σε ό,τι αφορά τέλος στο 2+2 θέσεων εσωτερικό της νέας Ferrari, υπάρχουν αρκετά κοινά με τα μεγαλύτερα νέα μοντέλα της μάρκας (τιμόνι, σύστημα infotainment με οθόνη 10,2 ιντσών), ενώ παράλληλα τα καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά σε 18 θέσεις. Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο να μειωθεί ο αεροδυναμικός θόρυβος όταν η Portofino ταξιδεύει «ανοιχτή».