Η Toyota παρουσιάζει το νέο Hilux για τις αγορές της Ευρώπης, το οποίο στην 8η κατά σειρά γενιά του εμφανίζεται πλήρως εκσυγχρονισμένο, με ευρεία γκάμα κινητήρων και εκδόσεων, πιο σύγχρονη εικόνα μέσα – έξω, αλλά και ακόμα πιο σκληροτράχηλο. Το πιο στιλάτο σχεδιαστικά αμάξωμά του με μήκος 5.350 χλστ., πλάτος 1.855 χλστ., ύψος 1.855 χλστ., μεταξόνιο 3,085 χλστ. θυμίζει από μπροστά επιβατικά μοντέλα της μάρκας και κυρίως το Corolla.
Ο χώρος φόρτωσης του νέου Hilux μεγάλωσε, ενισχύθηκε και έγινε πιο πρακτικός. Το μήκος του ανέρχεται στα 1.525 χλστ., το πλάτος αυξήθηκε στα 1.645 χλστ. (από 1.544 χλστ.), και το ύψος είναι στα 480 χλστ. Παράλληλα η πίσω πόρτα διαθέτει πιο ανθεκτικούς ατσάλινους συνδέσμους. Προαιρετικά προσφέρεται hard top κάλυμμα και μπάρα από αλουμίνιο.
Το νέο Hilux βασίζεται παραδοσιακά σε πλαίσιο τύπου σκάλας, το οποίο έχει 20% αυξημένη στρεπτική ακαμψία και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει βελτιωμένη άνεση, οδική συμπεριφορά, αντοχή και παθητική ασφάλεια. Αλλαγές έχουν γίνει και στις αναρτήσεις με την κλασική δομή των διπλών ψαλιδιών εμπρός και του άκαμπτου άξονα πίσω με τα φύλλα σούστας. Σε αυτά το μήκος μεγάλωσε κατά 100 χλστ. στα 1.400 χλστ., έτσι ώστε να μειωθούν οι αναπηδήσεις. Βελτιωμένο με την σειρά του είναι το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα των φρένων.
Στις τετρακίνητες εκδόσεις οι επιλογές H2, H4, L4 γίνονται μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον μέσω διακοπτών υπάρχουν οι δυνατότητες κλειδώματος του πίσω διαφορικού και ελέγχου της κατάβασης. Μετάβαση από την τετρακίνηση στην κίνηση στους δύο τροχούς μπορεί να γίνει και εν κινήσει, όπως και από κίνηση στους δύο τροχούς σε τέσσερις, μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Τις εκτός δρόμου ικανότητές του ενισχύει η απόσταση του αμαξώματος των 286 χλστ., η γωνία προσέγγισης των 31 μοιρών και φυγής των 26 μοιρών
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερα μηχανικά σύνολα, εκ των οποίων ένα βενζίνης και τρία πετρελαίου (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά). Νέοι είναι οι ντίζελ των 2.4 λτ. και 2.8 λτ., που εξασφαλίζουν αυξημένη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση από τους παλαιότερους των 2.5 λτ. και 3.0 λτ. Βελτιωμένα με την σειρά τους είναι και τα κιβώτια των 6 ταχυτήτων, τόσο το μηχανικό όσο και το αυτόματο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Για πρώτη φορά το Hilux περιλαμβάνει και Drive Mode, με επιλογές ECO και POWER για πιο χαμηλή κατανάλωση ή πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού αντίστοιχα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Έκδοση | 2.7 VVTi 4×4 | 2.7 VVTi 4×4 6AT | 2.4 D-4D 2×4 | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.694 | 2.694 | 2.393 | |
Ταχύτητες | 5 manual | 6 auto | 6 manual | |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 164/5.200 | 164/5.200 | 150/3.400 | |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 245/4.000 | 245/4.000 | 400/1.600 | |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170 | 170 | 170 | |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 10,7 | 10,4 | 7,1 | |
CO2 (γρ./χλμ.) | – | – | 187 | |
Βάρος (κιλά) | 1.760 | 1.820 | 1.915 | |
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Έκδοση | 2.4 D-4D 4×4 | 2.4 D-4D 4×4 6AT | 2.5 D-4D | 2.8 D-4D |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.393 | 2.393 | 2.494 | 2.755 |
Ταχύτητες | 6 manual | 6 auto | 6 manual | 6 auto |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 150/3.400 | 150/3.400 | 100/3.600 | 177/3.400 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 400/1.600 | 400/1.600 | 260/1.600 | 450/1.600 |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170 | 170 | 170 | 170 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 7,3 | 8,3 | 8 | 8.5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 194 | 219 | – | 223 |
Βάρος (κιλά) | 2.050 | 2.040 | 1.970 | 2.080 |