Το υπάρχον Renault Clio, το οποίο βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του είναι στα… τελευταία του, καθώς πριν λίγο καιρό δέχθηκε μία μικρή ανανέωση και όπως είναι λογικό μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα πρέπει να περιμένουμε τον διάδοχό του. Εξάλλου ο αντιπρόεδρος της γαλλικής μάρκας Laurens van den Acker επιβεβαίωσε πως ήδη εργάζονται επάνω στο νέο Clio. Το πώς θα μοιάζει αυτό, το βλέπουμε στις παραπάνω, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες.
Όπως φαίνεται, τουλάχιστον στις ανεπίσημες αυτές φωτογραφίες, το εμπρός μέρος έχει αρκετά στοιχεία από αυτά που είδαμε στο νέο Megane, με τα LED φώτα να είναι τοποθετημένα κατακόρυφα και να φτάνουν έως χαμηλά στον προφυλακτήρα, ενώ το καπό είναι πιο μυώδες.
Στο προφίλ του αυτοκινήτου φαίνεται ξεκάθαρα πως οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι κρυμμένες και δίνουν έτσι την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος. Προχωρώντας στο πίσω μέρος, συναντάμε και εκεί στοιχεία από το Megane και συγκεκριμένα τα φώτα τα οποία ξεκινούν από τους «ώμους» του αυτοκινήτου (πάνω από τα πίσω φτερά δηλαδή) και εκτείνονται μέχρι το σήμα της μάρκας, στο κέντρο της πέμπτης πόρτας.
Διαβάστε επίσης: Τα πάντα για το νέο Renault Megane RS των 300+ ίππων
Μεγάλες θα είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του νέου Renault Clio, κάτι το οποίο αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στην εικόνα. Ο πίνακας οργάνων θα είναι εξολοκλήρου ψηφιακός (τουλάχιστον στις ακριβές εκδόσεις του), ενώ στο κέντρο του ταμπλό θα υπάρχει οθόνη και πάνελ αφής για τον χειρισμό του συστήματος πολυμέσων καθώς και για τον έλεγχο του κλιματισμού. Νέος θα είναι και ο σχεδιασμός του τιμονιού, το οποίο εδώ βλέπουμε με δύο μπράτσα, επίπεδο κάτω μέρος και γεμάτο χειριστήρια. Αν σας θυμίζει κάτι όλο αυτό το σκηνικό στο εσωτερικό δεν κάνετε λάθος, καθώς έχει μεταφερθεί από το Renault Trezor, το οποίο παρουσιάστηκε στην περασμένη έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού.
Το νέο Renault Clio πέμπτης γενιάς θα είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B της γαλλικής μάρκας και θα παρουσιαστεί λίγο μετά το Megane RS. Το πιθανότερο πάντως, σύμφωνα τουλάχιστον με τα γαλλικά μέσα, είναι να το δούμε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού το 2018, με την εμπορική του καριέρα να ξεκινά λίγο πριν το 2019.