Λίγες μόλις ώρες μετά την παρουσίαση του νέου Renault Twingo, κάνει την εμφάνισή του ένα ακόμα νέο μίνι αυτοκίνητο, το ολοκαίνουργιο Peugeot 108, το οποίο αντικαθιστά το 107 που λανσαρίστηκε πριν από 9 χρόνια (το 2005). Το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του μήκους 3,47 μ. (3,43 μ. το 107) και πλάτους 1,62 μ. παρουσιάζει ελκυστική και φρέσκια σχεδίαση από όλες τις πλευρές, μοιάζοντας εμπρός με το 308, ενώ θα προσφέρεται σε 3θυρο, 5θυρο και κάμπριο αμάξωμα 108 TOP! (το θαυμαστικό παραπέμπει στο VW up!…), με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή.
Για το εσωτερικό προς το παρόν η Peugeot δεν έχει δείξει φωτογραφίες, ωστόσο αναφέρει ότι είναι άνετο, δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και το ταχύμετρο βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού, δηλαδή στα πρότυπα του 107 αλλά με πιο σύγχρονη μορφή. Επιπλέον το τιμόνι και το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζονται στο ύψος, υπάρχει κουμπί μίζας και ανοίγματος των θυρών Open and Go, μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και αυτόματο σύστημα κλιματισμού. Στην έκδοση 108 TOP! η υφασμάτινη οροφή έχει μήκος 76 χλστ. και πλάτος 80 χλστ. και ανοίγει ηλεκτρικά μέσω του διακόπτη που υπάρχει μπροστά από τον εσωτερικό καθρέπτη.
Βελτιωμένοι αναφέρονται και οι χώροι, με το πορτμπαγκάζ να μεγάλωσε στα 196 λίτρα με κιτ επισκευής ελαστικού ή 180 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης (έναντι 139 λτ. το 107), τα οποία αυξάνονται στα 750 λίτρα με την αναδίπλωση του πίσω διαιρούμενου 50:50 καθίσματος.
Το βάρους μόλις από 840 κιλά αμάξωμα του Peugeot 508 εφοδιάζεται με ανάρτηση ψευδο-ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, εφοδιάζεται με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού, με ESP, με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης διαστάσεων 165/65 R14 ή 165/60 R15 και με αεριζόμενους δίσκους εμπρός 247 χλστ. και ταμπούρα πίσω.
Τέλος, η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον 1.000άρι με απόδοση 68 ίππων και εκπομπές CO2 από 88 γρ./χλμ. έως 97 γρ./χλμ. στην έκδοση με το 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ προστίθεται και ο 1.2 VTi με ισχύ 82 ίππων και εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ.