Για πρώτη φορά λίγες μέρες μετά την πρώτη παρουσίαση του νέου μίνι Peugeot 108, η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει πλήρως και το εσωτερικό του αλλά και τι υπάρχει κάτω από το αμάξωμα. Όπως είχαμε αναφέρει πριν από λίγες μέρες, το 108 διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του προκάτοχου 107, ωστόσο είναι πλήρως ανασχεδιασμένο εξωτερικά θυμίζοντας τα μεγαλύτερα μοντέλα της Peugeot, ενώ το εσωτερικό είναι ουσιαστικά ίδιο με εκείνο των Citroen C1 και Toyota Aygo.
Στον θάλαμο των επιβατών του 108 στα στοιχεία που προσελκύουν το ενδιαφέρον είναι η μεγάλη οθόνη των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων Mirror Screen, η οποία συνδέεται και με την κάμερα οπισθοπορείας. Ο νέος πίνακας οργάνων με το μεγάλο ταχύμετρο ενσωματώνει στο κέντρο το trip computer, ενώ αριστερά υπάρχει το στροφόμετρο. Το νεανικό χαρακτήρα του εσωτερικού ενισχύουν οι χρωματιστές επενδύσεις στο ταμπλό, ωστόσο όπως και στο 107 διατηρήθηκαν οι γυμνές μεταλλικές επιφάνειες στις πόρτες στο χρώμα του αμαξώματος, τα πίσω παράθυρα που ανοίγουν μόνο προς τα έξω και τα εμπρός καθίσματα έχουν ενιαία πλάτη, δίχως ρυθμιζόμενο προσκέφαλο. Από πλευράς εργονομίας σημαντική είναι η προσθήκη και δεύτερου διακόπτη στην πόρτα του οδηγού για τον χειρισμό και του παραθύρου του συνοδηγού. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους το πορτ μπαγκάζ μεγάλωσε στα 196 λίτρα ή 180 λτ. με κανονική ρεζέρβα (έναντι 139 λτ. του 107).
Το ελαφρύ αμάξωμα του 108, το οποίο ζυγίζει από 840 κιλά «πατάει» σε τροχούς 165/65 R14 ή 165/60 R15, ενώ τα φαρδιά μετατρόχια των 1.425 χλστ. εμπρός και 1.420 πίσω σε συνδυασμό με τη δοκιμασμένη ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω εγγυώνται ασφαλή συμπεριφορά στο δρόμο. Παράλληλα, το 108 εφοδιάζεται με ESP, με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, με αεριζόμενους δίσκους εμπρός 247 χλστ. και ταμπούρα πίσω 200 χλστ. Τέλος, για την ασφάλεια των επιβατών φροντίζουν οι στάνταρ 6 αερόσακοι και οι υποδοχές ISOFIX για δύο παιδικά καθίσματα πίσω.