21/09/2013
Share :
- Προπομπός των μελλοντικών μικρομεσαίων μοντέλων της Citroen
- Διαστάσεις: 4,21μ. μήκος, 1,75μ. πλάτος και ύψος μόλις 1,53μ. παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (21εκ.).
- Σύστημα Airbump κατασκευασμένο από υλικό ανθεκτικό στις γρατζουνιές με θύλακες αέρα στο εσωτερικό του, που απορροφούν την ενέργεια από μικρο-συγκρούσεις.
- Οθόνη 7 ιντσών αντί για πίνακα οργάνων στο εσωτερικό, αερόσακος του συνοδηγού στην οροφή ενιαίο εμπρός κάθισμα.
- Νέο υβριδικό σύστημα Hybrid Air, το οποίο συνδυάζει την αποδοτικότητα του κινητήρα βενζίνης Pure Tech, με τον πεπιεσμένο αέρα και τα υδραυλικά συστήματα του Hybrid Air, με κατανάλωση καυσίμου κάτω από 3 λτ./100χλμ.
- To μήκος του ανέρχεται στα 4.430 χλστ., το πλάτος του στα 1.830 χλστ., το ύψος του στα 1.610 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.785 χλστ., ενώ είναι «χτισμένο» στην πλατφόρμα EMP2 της εταιρείας.
- ?νετο και μοντέρνο σχεδιαστικά εσωτερικό με χώρους για 5 επιβάτες και πορτμπαγκάζ από 537 λίτρα έως 637 λίτρα με τη μετακίνηση των συρόμενων καθισμάτων προς τα εμπρός.
- Για την κίνησή του C4 Picasso θα φροντίζουν οι 2 κινητήρες βενζίνης των 1.6 λίτρων της εταιρείας, δηλαδή ο 1.6 VTi των 120 ίππων και ο υπερτροφοδοτούμενος 1.6 THP των 156 ίππων. Eκτός από τους βενζινοκινητήρες, η γκάμα του Citroen C4 Picasso θα πλαισιώνεται και από 2 πετρελαιοκινητήρες επίσης 1.6 λίτρων με απόδοση 92 και 115 ίππους.
- Το 7θέσιο Grand C4 Picasso διατηρεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό την ιδιαίτερη αισθητική του μικρότερου αδελφού του, ωστόσο από τη μεσαία κολόνα και πίσω είναι διαφορετικό και ειδικά πίσω είναι πλήρως ανασχεδιασμένο.
- Oι έως επτά φιλοξενούμενοί του κάθονται σε ισάριθμα και με πολλαπλές ρυθμίσεις ανεξάρτητα καθίσματα, ενώ η χωρητικότητά του πορτ μπαγκάζ είναι 645 λίτρα και ξεπερνά τα 700 λίτρα με τη μετακίνηση των καθισμάτων προς τα εμπρός.
- Κινητήρες βενζίνης των 1.6 λίτρων 120 και 156 ίππων και πετρελαιοκινητήρες επίσης 1.6 λίτρων με απόδοση 92 και 115 ίππους και 2.0 λίτρων με 150 ίππους.
- Η νέα υβριδική τεχνολογία Hybrid Air, συνδυάζει ένα θερμικό μοτέρ βενζίνης με υδραυλικό μοτέρ πεπιεσμένου αέρα, αντί για ηλεκτρικό μοτέρ όπως γνωρίζουμε από τους υβριδικούς κινητήρες.
- Ένα Citroen C3 με την τεχνολογία Hybrid Air θα καταναλώνει 2,9 λτ./100 χλμ. και θα εκπέμπει μόλις 69 γρ./χλμ. CO2, η αυτονομία θα αυξάνεται κατά 90% και σε αστική χρήση το όχημα θα κινείται με τον πεπιεσμένο αέρα σε ταχύτητες έως 70 χλμ./ώρα. Παράλληλα δεν θα γίνει καμία μεταβολή στους χώρους του εσωτερικού.
- Η σειρά FAUBORG ADDICT αφορά όλα τα μοντέλα DS3, DS3 Cabrio, DS4 και DS5.
- Όλα φέρουν το ειδικό μωβ βαθύ χρώμα στο αμάξωμα με λεπτομέρειες χρωμίου και νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου θυμίζοντας έντονα το επιβλητικό και ιδιαίτερο σχεδιαστικά Numero 9 Concept.
- Ξεχωριστό τους στοιχείο αποτελεί και το λογότυπο DS που σχηματίζει ένα «μωσαϊκό» σε διάφορα τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι στην οροφή και τα καλύμματα των καθρεπτών.
- Μελλοντικό μεσαίο SUV με μήκος 4,7 μέτρων και εντυπωσιακή σχεδίαση.
- Στην παραγωγή προς τα τέλη του 2014 ή στις αρχές του 2015 και κατασκευή στην Κίνα.
- Για την κίνηση θα φροντίζει πιθανώς ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο με 1.6 THP κινητήρα ισχύος 225 ίππων για να μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και ένας βοηθητικός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 70 ίππων για τους πίσω τροχούς.