Το γνωρίσαμε ως Concept στην έκθεση της Γενεύης με την ονομασία Citroen Technospace και τώρα ήρθε η ώρα για τα αποκαλυπτήρια του ως το νέο C4 Picasso. Το Citroen C4 Picasso που βλέπετε στις φωτογραφίες θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του με πιο σοφιστικέ στυλ και πιο ανεπτυγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, διατηρώντας βέβαια το ξεχωριστό πολυχρηστικό του χαρακτήρα.
Η εμφάνισή του παραπέμπει στα προηγούμενα Picasso με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το καμπύλο γενικότερα σχήμα του, ωστόσο εντελώς νέα σχεδιαστικά είναι το εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος, με νέα φωτιστικά σώματα και ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία. To μήκος του ανέρχεται στα 4.430 χλστ., το πλάτος του στα 1.830 χλστ., το ύψος του στα 1.610 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.785 χλστ., ενώ είναι «χτισμένο» στην πλατφόρμα EMP2 της εταιρείας.
Αναβαθμισμένο ποιοτικά και εξίσου σύγχρονο σχεδιαστικά θα είναι και το εσωτερικό του 5θέσιου Citroen C4 Picasso, το οποίο παράλληλα εμφανίζει και πιο πολυτελή διάκοσμο, ενώ όπως είναι λογικό θα ενσωματώνει και όλα τα νέα τεχνολογικά προηγμένα στοιχεία της εταιρείας. Ο 12 ιντσών πίνακας οργάνων τοποθετημένος και πάλι στο κέντρο του ταμπλό, διακρίνεται για τον hi-tech αέρα του και την πληθώρα πληροφοριών που παρέχει στον οδηγό. Οι χώροι για τους επιβάτες αναμένονται και πάλι πλούσιοι ενώ για το χώρο αποσκευών δεν τίθεται θέμα αφού έχει όγκο 537 λίτρα και φτάνει έως τα 637 λίτρα με τη μετακίνηση των συρόμενων καθισμάτων προς τα εμπρός.
Για την κίνησή του C4 Picasso θα φροντίζουν οι 2 κινητήρες βενζίνης των 1.6 λίτρων της εταιρείας, δηλαδή ο 1.6 VTi των 120 ίππων και ο υπερτροφοδοτούμενος 1.6 THP των 156 ίππων. O πρώτος επιταχύνει το αμάξωμα του Picasso από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ. με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 187 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωσή του και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 6,3 λτ./100 χλμ. και 145 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Ο ισχυρότερος turbo κινητήρας προσφέρει φυσικά καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9 δλ., τελική 209 χλμ./ώρα) ενώ εφοδιάζεται και με 6τάχυτο κιβώτιο επιτυγχάνοντας και αναλογικά καλύτερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων (6 λτ./100 χλμ. και 139 γρ.CO2/χλμ.).
Eκτός από τους βενζινοκινητήρες αυτούς, η γκάμα του Citroen C4 Picasso θα πλαισιώνεται και από 2 πετρελαιοκινητήρες επίσης 1.6 λίτρων με απόδοση 92 και 115 ίππους, οι οποίοι θα εφοδιάζονται είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Ανάλογα την περίπτωση η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα κυμαίνεται από τα 11,8 – 13,7 δλ., η τελική ταχύτητα από 173 – 189 χλμ.ώρα, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 από 3,8 – 4,2 λτ./100 χλμ. και 98 – 110 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Το Citroen C4 Picasso αναμένεται να κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση το φθινόπωρο στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν λίγο μετά από εκείνη.