Το νέο Panda στην έκδοση Climbing με κίνηση σε όλους τους τροχούς (δείτε εδώ τη δοκιμή) ξεχωρίζει από την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος, από τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματός του και από τους πιο ογκώδεις και με «ποδιές» προφυλακτήρες. Αλλαγές υπάρχουν και στο διάκοσμο του εσωτερικού με τις χακί χρώματος επενδύσεις. Παράλληλα, η καμπίνα του μίνι 4κίνητου Fiat έχει μοντέρνο σχεδιασμό, προσεγμένη ποιότητα και προσφέρει καλούς χώρους για τους επιβάτες και μεγάλο -για την κατηγορία- χώρο αποσκευών 224 λίτρων.
Το Fiat Panda 4×4 εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), με ELD (Electronic Locking Differential) που λειτουργεί και ως μπλοκέ διαφορικό, το οποίο με την σειρά του μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό (σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ώρα) με το πάτημα του διακόπτη εμπρός από τον επιλογέα ταχυτήτων. Η μετάδοση της κίνησης και τους 4 τροχούς γίνεται μόνιμα με 2 διαφορικά, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά και το ποσοστό της ροπής που στέλνεται αλλάζει (Torque on demand), ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Όσον αφορά στον πετρελαιοκινητήρα των 1.3 λτ. των 95 ίππων διαθέτει αρκετή ροπή από τις χαμηλές στροφές (200Nm/1.500), ενώ παράλληλα είναι οικονομικός και πολιτισμένος σε λειτουργία.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ράδιο CD.
Τιμή από: 14.940 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 114,66 ευρώ, Τεκμήριο: 4.600 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ., Ισχύς: 95/3.750 ps/σ.α.λ., Ροπή: 200/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 117 γρ./χλμ.