Η VW έκανε τα αποκαλυπτήρια του ανανεωμένου Touareg, που διακρίνεται για τη φρεσκαρισμένη σχεδίαση, τους V6 κινητήρες και τα υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα που το συνοδεύουν.
Πρώτη και κυριότερη αλλαγή, στο εμπρός μέρος. Τα φωτιστικά σώματα συγκεκριμένα, που φέρουν τη LED ταυτότητα της εταιρίας με την ενιαία φωτιζόμενη λωρίδα, που καταλήγει στο σήμα (το οποίο, όλως περιέργως, δεν φωτίζεται εδώ). Πάνω από τη γραμμή βλέπουμε την τριπλή διάταξη των φώτων ημέρας, ενώ για τους κανονικούς προβολείς οι Γερμανοί αναφέρουν τεχνολογία IQ.Light HD, που αποτελείται από 19.200 micro LED λαμπτήρες ανά φωτιστικό σώμα. Σύμφωνα με τη VW, η διάταξη αυτή προσφέρει μια διαδραστική δέσμη φωτός μπροστά από το αυτοκίνητο, θυμίζοντας φωτεινό χαλί και φωτίζοντας καλύτερα από κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ο Γερμανός κατασκευαστής!
Νέα «φωτιστική» ταυτότητα συναντάμε και στο πίσω μέρος, επίσης με τριάδα LED ανά πλευρά και ενιαία λωρίδα, που εδώ όντως καταλήγει σε φωτιζόμενο σήμα. Για την ακρίβεια, το ανανεωμένο Touareg είναι το πρώτο VW στην Ευρώπη με αυτό το σχεδιαστικό γνώρισμα. Οι καινοτομίες εκτείνονται στην οροφή, η οποία φέρει αισθητήρα μέτρησης βάρους. Αν τοποθετηθεί σχάρα, και αναλόγως του βάρους της, ο αισθητήρας στέλνει τα δεδομένα στο σύστημα ελέγχου ευστάθειας και εκείνο προσαρμόζει την παρεμβατικότητά του στο αυξημένο κέντρο μάζας.
Ακόμα περισσότερες οι αλλαγές στην καμπίνα, και συγκεκριμένα στην τεχνολογική της απόχρωση. Το αναβαθμισμένο Innovision Cockpit, που συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων Discover Pro Max, είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Οι Γερμανοί αναφέρουν επίσης βελτιώσεις στη λειτουργία των φωνητικών εντολών, ενώ νέα είναι τα συστήματα Travel Assist, Park Assist Plus με λειτουργία τηλεχειρισμού, Trailer Assist και Night Assist. Παράλληλα, τα υλικά ανακοινώνονται με ακόμα ποιοτικότερη υφή και αίσθηση.
Στους κινητήρες, όλα τα σύνολα είναι V6 3.0 λίτρων. Τη γκάμα ανοίγουν δυο εκδόσεις πετρελαίου, με 230 ίππους/500 Nm και 286 ίππους/600 Nm. Στη συνέχεια συναντάμε δυο plug-in υβριδικά σύνολα, το ένα κοντά και το άλλο πολύ πάνω από τους 400 ίππους. Η πρώτη εκδοχή συνδυάζει τον 3.0 V6 twinturbo με ηλεκτροκινητήρα, για μια συνδυαστική απόδοση 391 ίππων. Η δεύτερη -και κορυφαία- είναι το Touareg R, των 462 ίππων και 700 Nm ροπής. Η ανώτερη εκδοχή της ναυαρχίδας από το Βόλφσμπουργκ θέλει 5,1 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση, περιοριζόμενο ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη VW αλλαγές συνοδεύουν την ανάρτηση όλων των εκδόσεων, είτε μιλάμε για κανονική ή αερανάρτηση, που βελτιώνουν την ευελιξία και την άνεση. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης 4Motion.
Οι πρώτες τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί, για την αγορά της Γερμανίας. Το νέο Touareg ξεκινά από τις 69.200 ευρώ, το R Line από τις 79.660 ευρώ και το R eHybrid από τις 93.870 ευρώ.