Η δυναμική σχεδίαση του εμπρός κυρίως τμήματος του αμαξώματος του 407 αποτελεί ένα από τα βασικά του γνωρίσματα που το κάνουν ελκυστικό και σύγχρονο. Στον θάλαμο των επιβατών η συνολική εικόνα είναι μοντέρνα, με πολύ καλής ποιότητας υλικά αλλά και μικρές ατέλειες στο φινίρισμα και την εργονομία. Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων το μεσαίο Peugeot είναι άνετο για τέσσερις ενήλικους επιβάτες όχι όμως στα επίπεδα άμεσων ανταγωνιστών του, γεγονός που ισχύει και για τον χώρο αποσκευών των 407 λίτρων, ο οποίος είναι μικρότερος έναντι των περισσότερων μεσαίων αυτοκινήτων.
Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση του Peugeot 407 εξασφαλίζει μία πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην σταθερότητα του αμαξώματος και την προσφερόμενη άνεση στους επιβάτες σε κάθε διαδρομή. Ωστόσο, το μεσαίο γαλλικό αυτοκίνητο θα ήταν ακόμα πιο ευχάριστο στον δρόμο με ένα καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, καθώς και με πιο δυνατό μηχανικό σύνολο 1.8 λίτρων, αφού αποδίδει μόνο 117 ίππους.
(+): Σχεδίαση, άνεση, οδική συμπεριφορά, παθητική ασφάλεια
(-): Επιδόσεις, χώρος αποσκευών, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.749 κ.εκ., Ισχύς: 117/5.500 ps/σ.α.λ., Ροπή: 160/4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,3 δλ., Τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 7,9 λτ./100 χλμ., Χώρος αποσκευών: 407 λίτρα
Μέση τιμή: 4.900 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 320 ευρώ, Τεκμήριο: 3.800 ευρώ
Βασικός εξοπλισμός: ABS, ΕSP, 7 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλ. καθρέφτες, κλιματισμός.