Την επανείσοδό της στη Δυτική Ευρώπη ετοιμάζει η Lada, με πρώτο εκπρόσωπό της το μικρομεσαίο σεντάν Granta (μήκους 4.280 χλστ. και με χώρο αποσκευών 480 λτ.), το οποίο σε λίγο καιρό θα παρουσιαστεί και σε πιο πρακτικό και περισσότερο σύγχρονο σχεδιαστικά χάτσμπακ αμάξωμα. Στην πρώτη χώρα που θα λανσαριστεί είναι η Γαλλία, αυτές τις μέρες με τον 8βάλβιδο κινητήρα των 1.6 λίτρων απόδοσης 87 ίππων και 140 Nm ροπής, κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 150 γρ./χλμ., τιμές που είναι κατά πολύ υψηλότερες από τους πιο σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες που γνωρίζουμε. Επίσης, στην Ρωσία το Lada Granta προσφέρεται και με 16βάλβιδο κινητήρα 1.6 λίτρων με 98 και 106 ίππους.
Τα μοντέλα που θα διατεθούν στην Γαλλία θα περιλαμβάνουν στον αρχικό τους εξοπλισμό μετωπικούς αερόσακους, ESP, ABS με EBD, προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας, φώτα ομίχλης, trip computer, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και ράδιο CD, στην τιμή των 10.990 ευρώ.
Ποσό που αν μη τι άλλο για τα ελληνικά δεδομένα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, καθώς στα σχεδόν 12.000 ευρώ διατίθενται τα σαφώς πιο σύγχρονα μικρομεσαία σεντάν Citroen C-Elysee, Peugeot 301 και Skoda Rapid, ενώ υπάρχουν ακόμα το SEAT Toledo και το πιο οικονομικό σε τιμή νέο Dacia Lagan. Πολύ δύσκολη μάλλον φαίνεται η πορεία του Lada Granta στην Ευρώπη δεδομένου του πολύ σκληρού ανταγωνισμού…