Η Kia λανσάρει τον ολοκαίνουργιο downsized τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.0 T-GDI στη νέα σπορτίφ έκδοση Cee’d GT Line, η οποία θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Παράλληλα πρεμιέρα κάνει και το νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο επτά ταχυτήτων.
Ο 1.0 T-GDI αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής από τις 1.500 – 4.100 σ.α.λ. και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ εφοδιάζεται και με το σύστημα ISG για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Επιδόσεις και κατανάλωση δεν ανακοινώθηκαν ακόμα. Βελτιωμένος είναι και ο ντίζελ 1.6 CRDi, αφού αυξήθηκε η ιπποδύναμή του από τους 128 στους 133 ίππους και η ροπή από τα 265 Nm στα 285 Nm.
Το νέο Cee’d GT Line θα εφοδιάζεται και με το νέο αυτόματο 7τάχυτο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με το 1.6 CRDi 133 PS κινητήρα, ενώ έχει σχεδιαστεί για ροπές μέχρι 300 Nm. Αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της Kia βελτιώνοντας τις επιδόσεις τους και μειώνοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.
Πολλές είναι οι αλλαγές που φέρει και το Cee’d GT Line, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και με τους τρεις τύπους αμαξωμάτων, το 5θυρο Cee’d, το τρίθυρο pro_Cee’d και το στέισον βάγκον Cee’d Sportswagon. Εξωτερικά μοιάζει αρκετά με το pro_ceed GT 1.6 turbo 204 PS με τους σπορτίφ σχεδίασης προφυλακτήρες, τις διπλές εξατμίσεις και τις 17άρες ζάντες. Για το εσωτερικό η Kia αναφέρει ότι και αυτό είναι εμπνευσμένο από το κορυφαίο Cee’d και εφοδιάζεται με επενδύσεις λάκας πιάνου, δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ, με μπουτόν start-stop από αλουμίνιο, ένθετα χρωμίου στους αεραγωγούς και στους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων κ.α.