BMW 518d, 520d, 520d xDrive με νέους τετρακύλινδρους diesel


Η νέα γενιά τετρακύλινδρων diesel με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo κάνει πρεμιέρα στις BMW 518d, BMW 520d και BMW 520d xDrive, που θα διατίθενται στα sedan και στέισον βάγκον μοντέλα. Τα 2λιτρα σύνολα διαθέτουν αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο με θερμικής συγκόλλησης χιτώνια για βελτιστοποίηση των συντελεστών εσωτερικών τριβών, ενσωματωμένους αντικραδασμικούς άξονες, ηλεκτρονικά χαρτογραφημένη αντλία λαδιού, ένα πολύ αποδοτικό σύστημα υπερσυμπίεσης με μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής και άμεσο ψεκασμό Common Rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, των οποίων η μέγιστη πίεση έχει αυξηθεί στα 2.000 bar. Επιπλέον διαθέτουν και βελτιωμένο σύστημα το Auto Start Stop. 

Στην 518d o 2λιτρος κινητήρας αποδίδει πλέον 150 ίππους (έναντι 143 PS), επιταχύνει το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., καταναλώνει 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 114 γρ./χλμ. CO2. Παράλληλα και στις BMW 520d και BMW 520d xDrive η μέγιστη ισχύς είναι αυξημένη κατά 7 ίππους, στους 190 hp. Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 20 Nm, στα 400 Nm. Η BMW 520d Sedan επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9”, η BMW 520d Touring σε 8,1”. Οι τιμές για τετρακίνητα μοντέλα είναι: 7,9” (Sedan) και 8,2” (Touring). Επίσης, η κατανάλωση ξεκινά από 4,3 λτ./100 χλμ. για τη BMW 518d Sedan με εκπομπές CO2 από 114 γρ./χλμ. και από 4,1 λτ./100 χλμ. για την 520d Sedan με 109 γρ./χλμ. CO2.

Get it on Google Play Download on the App Store