Όχι ότι το χρειάζεται η Purosangue, καθότι ένα από τα πιο δυναμικά και αεροδυναμικά SUV όλων των εποχών. Αλλά αν μπορείς για το καλύτερο, ποιος ο λόγος να μην το επιδιώξεις; Σαν να ακούμε motto γραμμένο για τη Novitec, η οποία ούτως ή άλλως ζει για να βελτιώνει τις Ferrari.
Οι παρεμβάσεις των Γερμανών στο παρουσιαστικό της «Καθαρόαιμης» είναι διακριτικές, αλλά ορατές. Λίγο φουσκωμένα φτερά, μετρημένες αεροδυναμικές προσθήκες, πανέμορφες ζάντες NF10 21 ιντσών, χαμηλωμένη (25-30 χλστ.) ανάρτηση και νέα εξάτμιση. Λίγα και πολύ καλά πραγματάκια, που κάνουν ακόμα πιο υπέροχο ένα ήδη εξαίρετο αυτοκίνητο. Μπόνους το total black παρουσιαστικό, που κάνει την Purosangue της Novitec να ξεχειλίζει «κακία». Η εξάτμιση δεν αλλάζει τους αριθμούς του 6.5 V12, ωστόσο η εμβάθυνση στη μελωδία και η ενίσχυση της ήδη ξεσηκωτικής χροιάς του αγνού V12, είναι σαν να τού δίνουν 100 άλογα. Ήχος που ζηλεύει κάθε άλλη Ferrari, περιλαμβανομένης της F80 και των 1.200 ίππων της, ιδανικός για να καταγραφεί σε HD και να παίζει στα αυτοκίνητα του μέλλοντος, για να τους δείχνει πώς ακούγονταν οι πραγματικοί κινητήρες μια φορά κι έναν καιρό.
Το SUV από το Μαρανέλο κινείται από τον ισχυρότερο κινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε θερμικό Sport Utility Vehicle (γιατί υπάρχει και η ηλεκτρική Lotus Eletre), πηγαίνοντας παράλληλα κόντρα στο ρεύμα των διπλά υπερτροφοδοτούμενων V8. Το μπλοκ των 6.5 λίτρων απαρτίζεται από διάταξη V12 και δεν χρησιμοποιεί ίχνος υπερπλήρωσης. Η ατμόσφαιρα είναι αυτή που δίνει πνοή στον F140IA, οδηγώντας στην παραγωγή 725 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. και 716 Nm στις 6.250 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων, που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα για καλύτερο «ζύγισμα» του αυτοκινήτου. Αναμενόμενα, οι επιδόσεις είναι καταπληκτικές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 310 χλμ./ώρα.

































