Αναβαθμίσεις κινητήρων με αυξήσεις της ισχύος έχουμε δει πάρα πολλές φορές σε διάφορα σπορ κυρίως μοντέλα, με ιπποδυνάμεις πολλών εκατοντάδων ίππων και ροπές που ξεπερνάνε ακόμα και τα 1.000 Nm.
Στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση πρόκειται για ένα φθηνό αυτοκίνητο με μικρό τούρμπο κινητήρα, ο οποίος καίει και υγραέριο. Πρόκειται για το στέισον βάγκον Dacia Logan MCV 0.9 TCe LPG με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου. Από το εργοστάσιο η απόδοσή του είναι 90 ίπποι στις 5.250 σ.α.λ. και 135 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ.
Οι μηχανικοί της Dieselpower Race ανέβασαν ελαφρώς την απόδοση και το έβαλαν στο δυναμόμετρο. Εκεί το Logan MCV έδειξε 99 ίππους στις 5.375 σ.α.λ. και 155 Nm ροπής με τη βενζίνη ή 103 ίππους στις 5.149 σ.α.λ. και 165 Nm ροπής στις 2.443 σ.α.λ. με το υγραέριο.
Επιδόσεις ή κατανάλωση δεν αναφέρονται μετά τη μετατροπή. Πληροφοριακά, το εργοστασιακό Logan MCV 0.9 TCe LPG επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, καταναλώνει 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 98 γρ./χλμ. με χρήση υγραερίου.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από τη δυναμομέτρηση.