Το Ford Focus ST προσφέρεται τόσο με το 5θυρο αμάξωμα όσο και με το στέισον βάγκον, όχι όμως και με το σεντάν, το οποίο κάποιοι πελάτες ίσως να το ήθελαν, αλλά η Ford δεν το διαθέτει. Άλλωστε η κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν δεν είναι εμπορική στις χώρες τις Δ. Ευρώπης, ωστόσο στην Ανατολική Ευρώπη, σε Ασιατικά Κράτη και στις Η.Π.Α. παραμένει δημοφιλής.
Η ρώσικη εταιρεία βελτιώσεων SS Tuning μετέτρεψε ένα Focus Sedan σε ST σε κάθε επίπεδο, τόσο σε εμφάνιση μέσα – έξω όσο και σε μηχανικά μέρη. Εξωτερικά έχουν τοποθετηθεί εμπρός προφυλακτήρας από το ST με σπόιλερ, προσθήκες στα φτερά και στα μασπιέ, διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, ζάντες από ST και πίσω μεγάλη αεροτομή παρόμοια με εκείνη του Subaru WRX STI.
Ιδιαίτερα σπορτίφ είναι και η εικόνα στο εσωτερικό του Focus Sedan ST με τα τύπου μπάκετ καθίσματα, το τιμόνι και τα οργανάκια στο ταμπλό από ST και την επενδυμένη με αλκαντάρα οροφή.
Από το νέο Focus ST προέρχεται και ο 2λιτρος EcoBoost κινητήρας καθώς και το σύστημα των φρένων. Απαραίτητες αλλαγές έχουν γίνει και στις αναρτήσεις. Να υπενθυμίσουμε ότι στο εργοστασιακό υπάρχον 5θυρο ST ο 2.0 λτ. turbo κινητήρας βενζίνης αποδίδει 250 ίππους και 360 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και τελική ταχύτητα 248 χλμ./ώρα.