Ο 3.0 λτ. τούρμπο 6κύλινδρος κινητήρας εργοστασιακής ισχύος 431 ίππων και 550 Nm ροπής, αποδίδει μετά τις μετατροπές 600 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 740 Nm ροπής μεταξύ 4.000 και 5.500 σ.α.λ. Οι επιδόσεις είναι ακόμα πιο εντυπωσιακές, αφού η πανίσχυρη M4 Cabrio επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα.
Οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στον κινητήρα είναι οι εξής: Προσθήκη της νέας χαρτογράφησης G-POWER Bi-Tronik 2 V3 (3.250 ευρώ), αφαίρεση του κόφτη τελικής ταχύτητας (668 ευρώ), αναβάθμιση των τούρμπο (3.650 ευρώ) με νέους σωλήνες χωρίς καταλύτες (1.780 ευρώ) και νέο σύστημα εξάτμισης τιτανίου με απολήξεις carbon (5.335 ευρώ), δηλαδή συνολικά 14.683 ευρώ. Σε αυτά προσθέστε άλλα 2.040 ευρώ για νέα αμορτισέρ, συν άλλα 7.650 ευρώ για νέες αλουμινένιες σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών μαζί με ελαστικά διαστάσεων 245/30R21 εμπρός και 295/25R21 και το συνολικό κόστος φτάνει τις 24.373 ευρώ.