Οι βελτιωτές Potter & Rich από το Λονδίνο παρουσιάζουν μία από τις πιο extreme μετατροπές για το Audi R8 V10 Plus με την ονομασία «RECON mc8», το οποίο θα διαθετεί σε 10 αντίτυπα. Οι αλλαγές που φέρει σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο είναι πάρα πολλές τόσο στο αμάξωμα όσο στον κινητήρα και τα επιμέρους τμήματα, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά από τα αγωνιστικά οχήματα με δόσεις πολυτελείας και ανέσεων.
Στον V10 κινητήρα έχει τοποθετηθεί μηχανικός υπερσυμπιεστής από την mcchip-dkr, ενώ ο κινητήρας έχει δεχτεί πάρα πολλές αναβαθμίσεις για να φτάσει τους 950 ίππους και 900 Nm ροπής. Το νέο σετάρισμα του κινητήρα έχει δοκιμαστεί σε ταχύτητες άνω των 300 χιλιομέτρων στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους αλλά και σε αγωνιστικές πίστες, μεταξύ των οποίων και το Nurburgring.
Αλλαγμένη είναι και η μετάδοση, αφού από τετρακίνητο έγινε δικίνητο, προκειμένου (σύμφωνα με το βελτιωτή) να παρουσιάζει πιο σπορτίφ συμπεριφορά και καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος. Το μπλοκέ διαφορικό εγγυάται πολύ καλή πρόσφυση κατά την επιτάχυνση και στις στροφές, ενώ για την επιβράδυνση φροντίζουν τα εξαιρετικά αποδοτικά φρένα της Brembo από το R8 LMS Ultra. Νέα είναι και η υδραυλική αερανάρτηση, όπως και οι αγωνιστικές ζάντες της BBS των 18 ιντσών με ελαστικά 305/30 εμπρός και 335/30 πίσω.
Εξωτερικά τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι το αμάξωμα από ανθρακόνημα, το οποίο εξασφαλίζει σημαντική μείωση του βάρους και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ειδικά το GT3 πίσω σπόιλερ. Στο εσωτερικό όλες οι επιφάνειες και τα μπάκετ καθίσματα είναι ντυμένα με αλκαντάρα και το ταχύμετρο στον πίνακα οργάνων «ανέβηκε» στα 430 χλμ./ώρα.